Monday, March 12, 2012

SAMRA


  • Ponekad, u sitne noćne sate, kada san odbija da mi dodje u pohode i donese mi, toliko očekivani mir i spokoj, odšetam do balkonskih vrata i pogledam kroz staklo. U nebo. Ponekad mi se mjesec šeretski nasmiješi, namigne mi i odvrati pogled, ne zamarajući se mojim mislima. Ima on preča posla. Ali zvijezde ostaju, trepere, svetlucaju, dišu nekim drugim, tudjim, nepoznatim životima. Poželim tada da vi...knem, iz sveg glasa, tim nedostižnim, udaljenim svjetovima. Moj će glas putovati dugo, negdje će izgubiti snagu, negdje se više neće čuti.
    Ako vrisnem dovoljno jako, dovoljno dugo, ako negdje, na nekoj od zvijezda, neko drugi vrisne istom snagom, da li će naš vrisak poremetiti univerzum!? Da li će doprijeti jedan do drugog, tamo negdje, u nekoj galaksiji!?
    Vrisnuću, zaurlaću, najjače, onako u sebi! ♥
    Види повеќе
    www.youtube.com
    Ipak Poželim Neko Pismo by Nirvana https://www.facebook.com/pages/Najljep%C5%A1e-Balade-/241136711952 Nisam te izgleda volio mnogo Sve je po starom, al više ...

No comments:

Post a Comment