Thursday, March 22, 2012

НАСТАВА И УЧЕЊЕ, ФИЗИЧКО В. С ДАНИЛОВСКА


НАСТАВА-УЧЕЊE    наставник                                    Соња Даниловсka  
     


                                                                                           





                                                                                                  


Содржини на сајтот



            



Пребарување






      






        



   

  











         












       

















          































              
























    




          

























    


   
   Во здраво тело - здрав дух!
 Дел од нашите активности на часовите по ФЗО
   
 
 

 Часовите по Физичко и здравствено образование ги содржат најомилените активности за учениците, а посебно за првачињата. Овие содржини изобилуваат со играта и движењето на учениците, а тие тоа посебно го сакаат. Со задоволство учествуваат во сите активности, посебно во игрите со натпреварувачки карактер, но исто така и во вежбите за правилен раст и развој. А за време на игрите секогаш се трудиме да ги почитуваме правилата за игра, како и фер-плеј играњето. 

            


- Еве погледнете од видео записов како ние со задоволство уживаме во овие активности, вежбаме, играме и пред се се забавуваме и дружиме, а со тоа допринесуваме за нашето здравје и правилниот раст и развој!!! 


          


  Не заборавајте и вие да се грижите за вашето здравје преку активности и движења и секако прошетки во природа. 



 А за останатите наши активности погледнете на страниците од содржината на сајтот

     

Календар
«  March 2012  »
Su Mo Tu We Th Fr Sa
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Посетители

Total online: 0
Guests: 0
Users: 0







    Администратор и креатор
наставник   Соња Даниловска
                     























      
































     





















      















    



















      



















       
                                                                                                                           


No comments:

Post a Comment