REKA ZIVOTA

од Sladjana Djinkovic во четврток, 29 март 2012 во 21:39 ·
Reka života
 (mojim sinovima)

Dugo vam nisam napisala pesmu,
znate i sami, svakodnevica melje,
obaveze, žurba, svi oni planovi i želje
što jedva mogu u celi dan stati...
A na kraju dana umor i praznina
i umrtvljenost što osećaj ravnodušnosti prati...
Al, ne dajte da vas zavaraju brige
i ta užurbanost što k'o korov raste svuda...
Duboko u meni podzemna reka
bez prestanka teče, radosno vrluda,
reka ljubavi, svetlosti, života,
prelepa i snažna.
A žuborna pesma njena za mene je važna,
jer utehu nosi na kraju teškog dana.
Kada sve se smiri i ostanem sama,
ponekad siđem do reke i duboko dišem.
Tu, kraj reke, najlepše pesme pišem,
tu nestaje umor, prestaje praznina,
tu počinje jedna čudesna punoća
u kojoj je smisao, radost i lepota.
Moja ljubav za vas teče tom rekom života,
jaka i moćna sve prepreke ruši,
deli se na dve vodene grane,
a u svaku od njih sve najlepše moje
kao poklon neobičan stane.
Sve reči tople, ohrabrujuće, nežne
ko blistave kapi u vaša srca hrle,
nose beskrajnu, bezuslovnu ljubav,
štite vas od svega i snažno vas grle...
Zato, ne gledajte moje umorno lice
i ne slušajte moje obične reči,
osluškujte taj žubor, šapat iz dubine
lekovite vode što svaku muku leči...
Beskrajno more cilj je kuda teče,
srca su vaša dve obale meke,
graničnici svetli, visoki i lepi,
dve sigurne obale te čarobne reke
· · · Сподели
    • Elisaveta Kikovic DIVNO!
      пред 3 минути ·
    • Sladjana Djinkovic ‎...ZELELA SAM DA SACUVAM U MOJIM BELESKAMA....ZAISTA JE DIVNO...:)
      пред 2 минути ·