Thursday, March 22, 2012

ШТЕ СЕ У ВРТИЌУ РАДИ-ЗОРИЦА БЕРАР


Васпитачица … Ово је блог који ће пратити наше свакодневне згоде и незгоде у вртићу.

СНЕШКИЋИ

Како би мој блог макар мало заличио на оно што сам планирала – потражићу помоћ пријатеља :-)
Жааанааа…
Када сам пре више од годину дана добила прилику да напишем нешто за сајт дете плус  била сам у чуду како ћу ја то. А онда ми је Жана рекла да пишем о ономе што сам радила са децом као да објашњавам некој пријатељици како да уради исто и … тако је почело.  Мој првенац примера добре праксе је угледао светлост дана. Ево га :-)
Нема коментара »

СВЕ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАМ НАУЧИО САМ ЈОШ У ВРТИЋУ

“Све што треба да знам о томе како треба живети, шта радити и какав бити, научио сам још у вртићу. Мудрост ме није чекала на врху планине, на крају дугог успона школовања, него се крила у песку дечјег игралишта. А ево шта сам тамо научио: Прочитајте остатак овог уноса »
Нема коментара »

ПРЕДСТАВЉАМО (ИЛИ “ЧЕМУ СЛУЖЕ ПРИЈАТЕЉИ?”)

Шта рећи о себи, а да не буде претенциозно …
Мислила, мислила, али ништа нисам смислила. Пошто се у животу ништа не дешава случајно – малени подстицај моје ВЕЛИКЕ пријатељице Душице Бојовић био је довољан да покрене креативну лавину.
Пре нешто више од годину дана на сајту дете плус у рубрици “Представљамо” је изашла прича о мени :-)
Нико срећнији од мене тада. Прочитајте остатак овог уноса »
2 Коментари »

КОНАЧНО!


Коначно и ја имам блог! Јеее!!!
Више година поседујем рачунар. Најпре сам бојажљиво крочила на ФБ, отворила свој први прозор у свет, а онда су ми се полако почела отварати нова и нова врата и у неком тренутку нисам веровала шта ме је снашло. Питала сам се често чиме сам све то заслужила, а онда ме је моје ВЕЛИКА пријатељица Жана научила да живот функционише као размена енергије и да на неком месту нешто даш, а на другом добијеш. Најважније је, како она каже,  да енергија кружи.
Размењујући тако енергију добила сам прилику да упознам дииивне људе од којих већина има своје блогове.
Жееелим и ја свој, али … никада није прави тренутак.
Стално нешто чекам. Последњи пут сам одлучила да ће крајњи рок да буде 01. септембар 2012. године па ћу лепо и лагано да објављујем наше свакодневне згоде и незгоде из вртића. Биће ми све сабрано на једном месту и сложено хронолошким редоследом што је мени врло важно.
У животу често не бива баш све како ми планирамо – па је тако и мој блог угледао светлост дана мало раније.
И … полећемо!

27 Коментари »

1 comment:

  1. Драга Елисавета, част ми је да будем део Вашег блога. Хвааала :-*

    ReplyDelete