Wednesday, March 7, 2012

MOJA NETBINLIOTEKA - RAZMENA NA MISLENJA


    • Mnogu sum vi blagodarna za vasata podrska i ubavite zborovi , mnogu mi znacat bidejki Vaseto mislenje za mene e cest i priznanie. Jas ovaa godina za prv pat rabotam so prvacinja i ne ni odrzaa nitu seminar ili obuka sto i kako. Rabotam po ucebnici sto veke bea odbrani od drugite koleski, no za sreka dojdov do Vasiot ucebnik za prvo devetgodisno i sega si gi koristam kako nastavni listovi za ucenicite im kopiram, a tie so dusa cekaat i so uzivanje gi rabotat. Casovite po matematika ni se prekrasni blagodarenie na Vasiot ucebnik koj izobiluva so prekrasni aktivnosti za ovaa vozrast. Mnogu ve pozdarvuvam iskreno i Vi posakuvam uspeh na sekoe pole od zivotot. Sekoe dobro i imajte ubav den, mene Vie mi go razubavivte so vasiot komentar za stranata:))))))
  • 30 ноември 2011
    Elisaveta Kikovic
    • Sonja, i jas Vi blagodaram na ubavite komplimenti,iako sum se dokazala i realizirale vo mojatastruka, sepak mi znacat priznanijata na prakticarite. Za zal mojata matematika po naracka na pojakite se zadskriva.No, Cepenkov rekol deka vistinata se tenci,no ne se kine.Mojata matematika navistina e kompletna , so se' sto treba i za decata i nastavnikot.Jas sakam da sorabotuvam so Vas i da sozdavam seuste se' za prakticarite,polesno da gi sovladuvaat poteskotiite osobeno so nedostatokot na naglednite sredstva. Sega sakam
  • 30 ноември 2011
    Elisaveta Kikovic
    • PRODOLZENIE:Sega sakam, da napravam web sajt, mi treba pomos-sorabotnik,ako sakas da porazgovarame za toa.Moite net-kompjuterski poznavanja se mnogu skromni,inaku se' drugo - idei,literatura i tn imam.JAS, NA SITE NASTAVNICI KOI RABOTAT SO LJUBOV I SAKAA DA POSTIGNAT REZULTATI,IM DAVAM POTTIK,IM TREBA.TVOJATA WEB STRANA MNOGU MI SE DOPADNA, SINOCA JA GLEDAVPOZDRAV,SO NADEZ ZA SORABOTKA. :3
  • 30 ноември 2011
    Sonja Danilovska
    • Kako prvo Vi blagodaram za doverbata i za toa sto prifakate sorabotka so mene. Vasite zborovi vlevaat doverba i motiv. Jas mojata strana ja pravev sama, na pocetokot mi odese potesko dodeka sfatam se kako treba, no sega mi e zadovolstvo i uzivanje da ja ureduvam. Jas vo sekoe vreme sum raspolozena da pomognam i da sorabotuvam na bilo kakov nacin sto e vo mojot domen, no neznam za kakva strana stanuva zbor. Koleskata Vesela od Bitola nesto mi kaza vo edna prilika deka ste razgovarale na taa tema, no ne znam do kade ste. Sto se odnesuva do mene i jas ke pomognam za se sto treba vo vrska so kreiranjeto. Golem pozdrav:)))
  • 30 ноември 2011
    Elisaveta Kikovic
    • Da,so Vesela razgovarav,prifati,no izgleda e mnogu zafatena. I ne e cudo,teska e prakticnata rabota. Do sega nisto ne e napraveno.Mi kaza deka i so Vas razgovarala. Jas sakam da rabotam na stranata koga jas sakam i mozam.Kako da otvori, nesto,no nema nisto,nitu pak mozam da vlezam na stranata.Jas ne sakam da se promoviram,mene ne mi treba toa,ednostavno Vesela rabotese na videa i dr, raboti. Veli od prvi, pa ne raboti-slab e internetot, a od druga strana jas gledam deka raboti. Ja sfacam ima raboti koi gi pocnala i mora da gi vrsi,i ne mora da sorabotuvame, ama ne i da me drzi vo neizvesnost,jas sum tip koj pocne nekoja rabota SAKAM KONTINUITANO DA JA RABOTAM. Incidentno ne. Eve doadga NOVA G. dodina, sakav nesto da bide,no nisto. Taka e Sonja koga zavisis od drug,trebase da ja otvori stranata i da mi dade upatstvo kako da rabotam,a potoa i ponudiv zaedno da postirame, da bideme administratori,no predhodno treba da vidam shto ce stava, zosto ista terminologija i zadaci nema preducilisnoto i osnovnoto...potoa tekstot treba da bide lektoriran,koncizen i sl. Ete toa e Sonja,sakam sorabotnici vo prav smisol.Pozdrav.
  • 30 ноември 2011
    Sonja Danilovska
    • Iskreno ne znam kako bi odelo toa, ama mislam deka bi trebalo da najdete nekoj sto e blizu do Vas, pa za da mozete pred da objavite nesto da imate dogovor. A sto se odnesuva do instrukciite za stranata mislam deka toa ne moze da se napravi vaka so ovoj vid na komunikacija, mora licno. Zatoa mislam deka najdobro za vas e da najdete sorabotnik od vasiot grad, za da mozete da imate bliska komunikacija a vaka jas mozam samo da ja izrabotam stranata (ama pak mora vie da odberete izgled i lik na stranata pa od ovde da objavuvam vo vase ime, no pred toa treba da mi gi ispratite, pa ke pomine mnogu vreme dodeka da se izdogovorime sto i kako da izgleda i dodeka da se objavi. Ne se somnevam deka stranata ke bide sovrsena so vasite trudovi i izdanija, koi se prekrasni. Jas kolku mozam ke pomognam za se sto treba, a ke razgovaram so Vesela da vidam moze taa veke pravi. I od mene pozdrav i milo mi za sorabotkata barem i vaka so soveti i razmenuvanje mislenja.
  • 30 ноември 2011
    Elisaveta Kikovic
    • Sonja, eve sega so Vesela zboruvavme,samo da Ve prasam dali e podobro-polesno za mene ,a i voopsto da se raboti na weebly ili na ucos na koj i Vesela raboti.Ce sorabotuvame,sekako.Trebase i vnukot moj koj i toj ne e ottuka da dojde, ovde studira, ama ete se takvi poteskotiite. Toa sto treba covek od Skopje, da treba... Pozdrav!
  • 30 ноември 2011
    Sonja Danilovska
    • Jas rabotam na Ucoz, a na Weebly probav za web stranata na ucilisteto, no se naviknav ovde na Ucoz, no mislam deka i na weebly e lesno za rabota posebno za pocetnici.
  • 30 ноември 2011
    Elisaveta Kikovic
    • Fala ti Sonja,pozdrav!
    • zaboraviv da prasam,jas vodam 7-8 strani so razni sodrzini,dali niv i so koj program mozam da gi upotrebuvam? Pozdrav!
  • 4 декември 2011
    Sonja Danilovska
    • Draga Elisaveta duri sega ja vidov ovaa poraka, ne znam kako sum ja propustila. Sekako deka mozete da si rabotite i na ostanatite strani zosto da ne? A potoa ke si gi postirate preku link i na ovaa strana. Pozdrav!!
  • 4 декември 2011
    Elisaveta Kikovic
    • Nema problem,da znaes jas kolku propustam...mozebi mi zameruvaat, no koj ima potreba ce se javi pak,neli?Fala Sonja,sto pravis ti, rabotis li nesto?Pozdrav!
  • 4 декември 2011
    Sonja Danilovska
    • Ee jas sabota i nedela glava ne mozam da dignam od rabota, cistenje po doma, perenje -postilanje se na mene ceka. Imam dvajca sinovi ednoto mi e treto odd, ama drugiot mi e tinejdjer treta godina sredno pa sega vo tie godini koga naednas mi porasna. Neka se zivi i zdravi, zatoa e mama tuka. Inaku samo sto zavrsiv so montiranjeto na videoto, go objaviv na zidot mozete da go videte, toa taka spontano izleze na casot po fizicko, ama mn e ubavo. Ve pozdravuvam i vi posakuvam ubav vikend ispolnet so harmonija i zadovolstvo, zosto ne e se vo rabotata-covek treba malku i da si ja odmori dusata so semejstvoto (barem jas taka zemam sila). pozzzz :-) :-)
  • 9 февруари
    Elisaveta Kikovic
    • LELE SONJA, SAKAV DA TO PISAM... KOGA JA GLEDAM TVOJAVA PORAKA...ODAM PRVO DA GI VIDAM SODRZINITE ,PA CE TI PISAM,POZDRAV,
  • 29 февруари
    Elisaveta Kikovic
    • Sonja, voodushevena sum od tvojata aktivnost.Odamna se tokmam ,no nikako da ti se javam. Eve, sega gi citav mnogu edukativnite poraki za roditelite... gi staviv na blog, super izleze, ce ti gi pratam da gi vidis,a i na vospituvacite ce im gi postiram i za niv odgovaraat.Patem da te prasam sto se stori so Vesela, nikade ja nema,a tolku aktivna bese... nezgodno e prasanjevo,no ako ne sakata ne mora da mi kazete. Mnogu pozdrav.
  • 1 март
    Sonja Danilovska
    • Draga Elisaveta kako prvo iskreno Vi blagodaram za vasata nesebicna poddrska mnogu mi znaci. Milo mi e sto vi se dopaga i mnogu sum srekna sto e taka, vi blagodaram i za postiranjeto mnogu me izraduvavte. Sto se odnesuva do Vesela ne znam kade e. Vi isprakam golem pozdrav i sekoe dobro i da prodolzite vaka da rabotite i ponatamu:))) pozz
  • 1 март
    Elisaveta Kikovic
    • Blagodaram Sonja, se' najdobro ti posakuvam. Jas, toa sto prasav za Vesela, iskreno sum zagrizena.Taa premnogu impulsivno reagirase,nazalost, NE JA SFATI MOJATA DOBRONAMERNOST. Iskreni topli pozdravi.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Draga Elisaveta i jas ve pozdravuvam i posakuvam se najdobro i na licen i na profesinalen plan. Za zal postojat luge sto namesto da postiraat nesto svoe i da pokazat sto tie napravile, grupite na fb gi koristat da kritikuvaat i omalovazuvaat tug trud i rabota i da plukaat po nego kako bozem taka ke stanat podobri. Ne mozam da se iznacudam na toa kakvi se luge ima vo obrazovanieto i kako se drznuvaat da kritikuvaat a ne da pokazat svoe. Veke ne znae covek kade i sto da napise ili kaze, sekogas se najde nekoj sto ke go zloupotrebi. Pozdrav do vas i sekoe dobro:)))
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • Draga Sonja, ne im obrnuvajte vnimanie na takvite, so zvanja MG . Sekoj, mozebi moze da se stekne so tituli i povisoki stepeni na obrazovanie, no na zalost nema vosp. institucija za ucebnikar.Jas sum zadovolna od toa sto sum go postignala,toa ne e malku...Do sega nitu za edno moe izdanie ne sum napravila promocija.Mene me promoviraat moite dela,moite strucni sorabotnici. Jas navistina sum vo penzija, no ne i neaktivna, a i moite ucebnici i celokupnata strucna literatura se primenuva vo praksata. Mnogu koleski i dendenes mi se obrajcaat za konsultacii... I vam na vasite aktivnosti vi ljubomorat, pa me iskoristi ,ne pametam ni kako se vikase i koja e taa, moeto ime i vas da ve omalovazaat. Zatoa i te prasav za Vesela, mislam deka nesto vakvo ja spreci ,da ne se izlozuva na navredi.Ne obrnuvajte vnimanie, na nekogo mu e potrebno i dobredojdeno vasiot postiran trud. Jas ve podrzuvam,gi sakam ludgeto koi se predvodnici. AH, mene me koci neukosta vo nepoznavanjeto na angl. j. i internet tehnolohijata,imam tolku mnogu avtorski raboti,objaveni i ne objaveni.Zatoa i barav sorabotnik,no ete moite obidi ne uspeaa.Odamna edna licnost- direktor , pri edna rasprava na koleski rece: Podnesuvam ludge koi mnogu zboruvaat-kritikuvaat, a se dobri rabotnici,ama ne podnesuvam ludge koi mnogu zboruvaat,a ne rabotat nisto,slabi rabotnici.Eve ova se' kazuva i za taa licnost.Po se izgleda deka nisto ne i znaci magisteriumot...Da ja "zadovolam" ,denes isprativ,pak, moj avtorski trud. Sakam intelektualen predizvik...
      Iskreno te pozdravuvam.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Mnogu ubavo kazano i jas go mislam istoto od zbor do zbor. Vi se voshituvam na entuzijazmot i vasata energija i sum vi blagodarna za sekoj vas ubav zbor, ponekogas eden pozitiven zbor znaci poveke od se, no za zal ponekogas i vakvi nesovesni komentari mozat da ve oneraspolozat. I jas go mislam istoto za doticnata osoba deka i za djabe onoj prefiks M-R koga ne go zasluzuva. Neka pokaze nesto svoe svoj trud pa potoa neka se drznuva taka da napaga i osuduva luge sto voopsto ne gi poznava. Izgleda taa ima zaboraveno deka ocenka nema da i donese toa M-R tuku rabotata. Iskreno ve pozdravuvam i pocituvam zaradi vasata poddrska sto ja imate z site koi rabotat. Samo se plasam deka od vakvi luge celata grupa ja izgubi smislata -da postirame i spodeluvame so cel da razmenuvame mislenja i idei, a ne vaka da gi povikuvame kolegite da razmisluvaat negativno i da napagame i kritikuvame i da pokazuvame kako nastaven kadar nekultura i ljubomora i zavist edni na drugi. Jas ne ja sfakav vaka ovaa grupa. Koga taa vaka reagira kako li gi vospituva ucenicite na moral? Golem pozdrav do vas i da znaete deka sega me raspolozivte bidejki znam deka se uste ima luge vo vistinska smisla na zborot. Uste ednas pozdrav i se najdobro na sekoe pole:))))
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • DA, TOA M-R=MG,ZNACI MAGARICA, NO NE SAKAV DA GO NAPISAM I DA BIDAM VULGARNA
    • MENE, OVA UTROVO MI DADE USTE POGOLEM POTTIK, TAKA I VAM TREBA DA VI BIDE... TOLCETE...ZA DA NE BIDETE TOLCENI... OD NARCIZOIDI
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • ahahahah lele kako vi tekna za ova? Me nasmeavte!! Ve sakam sto mi ja vrativte nasmevkata, cel den sum potistena i razocarana.
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • KAKO I BESE IMETO I PREZIMETO/
    • NE, NE ... SAMO VAKA KAKO VI VELAM,JAS STO TOA SUM GO DOZIVUVALA, NO POKASNO,SEPAK NA VREME SE NAUCIV KAKO
    • UDRI,,,- VRATI NA INTELEKTUALNO NIVO
    • SAKAM DA I NAPISAM EDNO PRIVATNO PISMENCE,DA I JA KAZAM RAZLIKATA POMEDGU INTELIGENCIJATA I RAZMISLUVANJETI, PERCEPCIJATA...
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • KAKO SE VIKASE? POTOA CE GO IZBRISAM
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Ama ete i Vie samite velite ne mi dolikuva toa da i go napisam, ne mi dozvoluva kulturata i vospituvanjeto od moite roditeli, a takvite kako taa go pravat toa bez da razmislat za posledicite. No za sreka ima i se uste luge kako vas, sto umeat da pocituvaat i davanje poddrska i svoj licen primer. Uste ednas vi blagodaram za toa sto mi ja vrativte nasmevkata.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Jas a gledam i vie imam prijateli od site strani od mnogu zemji i toa nastavnici, pa site me pofaluvaat i poddrzuvaat i zatoa sum mn srekna. A znaete sto ne mi e jasno kaj takvite luge, sto im smeta koga nisto nivno ne si zel, nitu pak sum poveke platena za toa sto go rabotam. Ednostavno go rabotam za sebe i svoite ucenici, sto ima loso vo toa ne znam.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • mislam deka ne treba da i pisuvate taka samo ke i dadete vaznost, da misli deka uspeala da ve iritira.
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • OK, CE RAZMISLAM... AMA I GO POSTIRAV LINKOT ZA BABATA...HA,HA,,,
    • NEKA CITAAT SITE, NEKA RAZMISLUVAAT, PERCEPIRAAT KAKVI LUDGE IMA...KAKVI TREBA DA BIDAT, KAKO NEA ILI UCITELKATA OD 100 GOD.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Bas ubavo:)) Samo sto retki se tie sto vistinski percepiraat a uste pomalku razmisluvaat. Mi go razubavivte denot da znaete, inaku bev resena veke nikogas da ne stavam nikakov post na taa strana, a mislam deka i administratorite treba malku da vnimavaat za da se zadrzi vistinskata smisla na ovaa grupa i da se koristi kako vas za spodeluvanje i postiranje so cel razmena na idei i sorabotka, a ne vaka od vakov kadar nastavnici da citame nekultura i nesovesnost.
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • sega go citav krajot na razgovorite,imeno saka privatno uciliste da otvorela, a druga veli kaj se tie vreminja koga imase zlatni ucebnici
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Ama taa ne e na cisto samata so sebe:)) Izgleda e dobila slaba ocenka od inspektorite a taa so nejzinoto M-R ne moze da go podnese toa.
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • snimam
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Kako prvo kako mozat da si dozvolat kako nastavnicki da napisat takvi zborovi "glupi generacii", kako ne se sramat?
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • ce ti pisam
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Tuku ke go poslusam vasiot sovet- ajde da ne gi tretirame veke i da ne im davame vaznost tuku da si ja gledame nasata rabota:)))
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • sega go procitav celiot razgovor, pa veli za mene ne se odnesuvalo, ne znaev deka duri i te imenuvala, sramota...
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Mislam dekqa nemase potreba od ova. Taa i ova ke go protumaci pogresno i kako sto na nea i odgovara.
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • Jas navistina na se zamoruvam povece so toa.Ako e taka postavena rabotata da vi se bara za ocenka, za plata...od edna str, a od druga str. mislam deka vo sekoj trud, makar i prevzemen, ima svoe licno i taka se se nadgraduva i licnosta i praksata i teorijata.Bidi spokojna i raboti si kako ti sto mislis, a ne kako drug mislat.Pozdrav, Sonja, te obozavam.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • I jas vas ve sakam i pocituvam:))) Golem pozz i imajte ubav vikend so site onie sto ve sakaat. Jas uzivam koga sum so moeto semejstvo tie mi se najgolemata sila i poddrska. ;-)
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • TAKA E... FALA IMAJ I TI UBAV VIKEND I NAPRAVI NESTO NOVO,POSTIRAJ. NE ME POSLUSA VESELA, ZAL MI E... CE IMAVME ORIGINALNI RABOTI,NIKOJ NEMASE DA MOZE DA NI PRAVI ZABELESKI,NO "BRZA KUCKA,SLEPI RADGA" :3
    • RABOTESE ZA ONIE KOI MAKSIMALNO JA ISKORISTIJA
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Draga Elisaveta jas sum licnost sto mnogu veruva vo pravednosta, dobrinata i covestinata i iako vo posledno vreme se plasam od ova vreme i ovie luge sto kako da stanale slugi na zloto, sepak ostanuvam na svoeto deka gospod e golem i ima edna pogovorka koja sto mi e moto a toa e : Vistinata se tence, no ne se kine. A sega staviv i edna ubava misla na mojot zid mozete da ja procitate. Velat na svetov ima mnogu luge, no retko koj e covek. Jas sum i ke ostanam covek, a se raduvam sto ve zapoznav i vas kako covek i prijatel pred se.
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • Drago mi e Sonja sto stanavme prijatelki i obostrana e pocita. Cepenkov ja rekol vistinata deka vistinata se tenci, no ne se kine.mnogu iskreni pozdravi,Elisaveta.
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • I jas se raduvam i bukvalno uzivam vo vaseto prijatelstvo, a uste posrekna sum sto imam nekoj kako vas da me vodi i sovetuva vo ovoj surov svet. Cestitkata mi go zapocna rodendenot a za zdravicata sto da kazam, toa moze da go kaze samo covek kako vas -so golemo srce. Imajte preubava vecer:)))
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • I TEBE SE NAJUBAVO TI POSAKUVAM!
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
  • 2 март
    Sonja Danilovska
    • Tocno, ova e najubavata nagrada- poddrskata i sorabotkata so lugeto. :)))
  • 2 март
    Elisaveta Kikovic
    • :3
Sonja пишува ...

No comments:

Post a Comment