Thursday, March 8, 2012

HAJDA DA SE IGRAMO - UCIT. LILJA -WEB


ДОБРО ДОШЛИ НА МОЈ САЈТ

Ја сам учитељица у Основној школи „Мирко Јовановић“ у Крагујевцу. На мом сајту ћете наћи низ разноврсних материјал који су тестирани учионици и могу вам послужити у раду са децом. Можете преузимати материјале и линкове са корисним садржајима за извођење наставе.
 
Leave a comment Објављено од стране на фебруар 29, 2012 in Математика
 

Математичка прича

ЛЕЊИ КОНОБАР

У кафићу је радио конобар који је био јако лењ.Када га је један гост замолио да му наплати, конобар му дрско рече:
- Стави у касу онолико новца колико има и узми 2 динара.
Мало касније и други гост замоли да му наплати, али конобар му не устајући рече:
- Стави у касу онолико новца колико има и узми три динара.
Кад а му и трећи гост затражи да му наплати, конобар видно изнервиран рече:
- Стави у касу онолико колико има и узми 4 динара!
Када је хтео да испразни касу конобар виде да у њој има само 6 динара. Колико је новца било у каси?
Решење
 
Leave a comment Објављено од стране на март 7, 2012 in Математика
 

Вук и јагње – позориштанце


Сваком тексту који обрађујемо треба прићи на другачији, креативан начин, што ће код ученика повећати ниво читалачке писмености. Игра као начин испољавања људске духовоности, у детињству има посебну улогу у развоју појединца. Психологија дечије игре подразумева развитак детета кроз имитације различитих активности из стварног живота, њихово проживљавање. Деца имитацијом прихватају различите облике понашања, у ситуације уносе своју фантазију, разбијајући клише свакодневног, стварајући свој индивидулани и имагинарни свет. Процесом драматизације неког текста ова спонтана игра детета усмерава се ка стваралачкој игри.
Наиме, драматизација једног дела подразумева прерађивање епских и лирских књижевних дела у драмску форму и то тако да се нарација транспонује у монологе и дијалоге. Драматизацијом ученик покушава да у ликовима пронађе и оне димензије које се не откривају на први поглед обичним читањем и анализом, она је показатељ дубине и ширине до које су ученици дошли у доживљавању и разумевању текста.

Припрема  – Вук и јагње – драматизација
 
4 Comments Објављено од стране на март 2, 2012 in Српски језик
 

Именице – радни лист

Наставни лист за увежбавање именица у другом разреду – Именице 3 нивоа
Именице - други разред
 
6 Comments Објављено од стране на март 1, 2012 in Радни листови, Српски језик
 

Математика за талентоване

 
5 Comments Објављено од стране на фебруар 29, 2012 in Математика, Радни листови
 

Занимљиви задаци


Бројеви прве стотине 1
Бројеви прве стотине
Математички ланци(1)
 
6 Comments Објављено од стране на фебруар 29, 2012 in Математика, Радни листови
 

Математика за талентоване ученике





Математика за талентоване – пдф
 
3 Comments Објављено од стране на фебруар 26, 2012 in Радни листови
 

Таблица множења

Таблица множења
Таблица множења
 
2 Comments Објављено од стране на фебруар 23, 2012 in Математика
 

Судоку

Судоку
Судоку
Преузми – СУДОКУ
 
2 Comments Објављено од стране на фебруар 23, 2012 in Радни листови
 

Интегрирана настава – први разред



Тема – Хлеб
Српски језик – Хлеб -Владимир Андрић
Свет око нас – Житарице
Математика – Сабирање и одузимање до 100
Ликовна култура – Клас пшенице – колаж
Реч је о четири повезана часа која се реализују уз помоћ Power Point презентација, Power Point математичке игре, интернета и савремених наставних метода. У реализацији наставних јединица је предвиђена и израда менталних мапа, решавање
Преузми:
Интегрирана настава – припрема
Житарице
Млин
Математичка игра
Култ хлеба
Игра
Хлеб – Владимир Андрић
 
3 Comments Објављено од стране на фебруар 18, 2012 in Математика, СОН, Српски језик
 
 

No comments:

Post a Comment