Monday, May 9, 2016

Aco Lukareski za tvorestvoto na Zelimir Kikovic


Дали знаете кој е Zelimir Kikovic?
Ако не знаете, еве јас ќе ви кажам...
1. Желимир Киковиќ е мој пријател (тоа му е најзначајното нешто од неговата биографија)... smile емоција
2. Желимир е ПОЕТ кој што плени со својата поезија... Кога ја слушате неговата поезија, ја чувствувате сопствената крв како ви тече низ жили...
На натпревар во Скадарлија, иако беше дебитант, неговата песна „Моја бесмртна“ го освои третото место во конкуренција на 6.000 песни... Тој успех беше постигнат во силна конкуренција со над 300 поети од цел свет, со највисоки почести позади себе...
Неговите колеги (поети) од екс Југославија, го нарекуваат „други Змај“... Затоа што, како Змај, преку својот живот ги оплакува народот и неговите маки...
Но зошто да ви раскажувам, кога многу подобро е да слушнете самите!:)
п.с. Нека не ве буни презимето (на 'иќ') и тоа што стиховите се на 'црногорски' јазик... Се работи за поголем Македонец од цела македонска влада (заедно со заменици и помошници министри)!:)
п.п.с. За некои свои песни бил повикуван дури и на информативен разговор...
п.п.п.с. Слушајте и уживајте!:)
Music: "André Rieu-Les Parapluies De Cherbourg - Theme Principal"
YOUTUBE.COM
Ми се допаѓа
Коментирај
Коментари
Zelimir Kikovic Poubavo nesto za mene ne sum cul ni procital, iako ne se osekam taka kako vie sto recito i ubavo ste go napisale, edno golemo blagodaram, zasto ova e mojata najgolema nagrada koja sum ja dobil ili koja vopsto mozev da ja dobijam blgodaram moj fb prijatele.
Aco Lukaroski https://www.youtube.com/watch?v=w9mP37ExM2s
Govor stihova / Vocal: Milan Aleksić Muzika / Music: "André Rieu-Les Parapluies De…
YOUTUBE.COM
Elisaveta Kikovic 3. Дозволете ми Г- дин Лукарески под бр. 3 . да додадам дека Желимир Киковиќ е мој син. Јас сум македонка- прилепчанка. Верувам дека има некои гени и од татко му и од мајка му, од мене. Ви благодарам почитуван господине за убавата воведна и куса рецензија за литературното дело.на син ми.

No comments:

Post a Comment