Monday, December 7, 2015

ZA MOJATA MAJKA DANICA

Hvala ti draga majko sto si postojala...
I nakon toliko godina nedostajanja, jos uvek pamtim tvoje reci i osmeh, tvoju zelju koju ispunih i svoju tisinu neizrecenih reci pre nego sto si napustila najlepsu avliju u kojoj si mi zivot pokazala...
Daleko si od kuce i od kafe vruce, daleko si od zamka u kome te nema, a u kome sad sa cetiri zida razgovaram, misleci na tebe i tvoje reci, da mi je draza bila daljina i tudjina, nego mirisi dunja na mestu gde i danas stoje, a koje mirisu na tebe...
" Imala je samo jednu zelju, da ga vidi dok je ziva, da ga ranom zorom budi, teskom njemu od Boga i ljudi.. I nocas sama mati stara s'cetiri zida razgovara, sklapa ruke,sklapa oci i umire u samoci "...
Onaj razlog samoće u dvoje poneo sam sa sobom...
Onaj prazni kofer prepun nade zakopao sam odmah iza kapije, zakoracivsi jos dublje u sebe, stepenicu nize od dna...
Ko cigareta, sve vise gorim, zivim ko vetar, tinjam ko zar...



DANICA  GAVRILOSKA IVANOSKA (SMICKOSKA))



Ko cigareta, sve vise gorim, zivim ko vetar, tinjam ko zar...

imala je jednog sina njemu draza bi tudjina,njemu tudje bjese sladje i sto trazi to i nadje..... i nocas sama mati stara s'cetiri zida razgovara,sklapa ruke,...
YOUTUBE.COM

No comments:

Post a Comment