ИГРАЕМ С ПАЛОЧКАМИ КЮИЗЕНЕРА: 56 ИДЕЙ!
1. Знакомимся с палочками. Вместе с ребенком рассмотрите, переберите, потрогайте все палочки, расскажите какого они цвета, длины.
2. Возьми в правую руку как можно больше палочек, а теперь в левую.
...Продолжи со читање
си игра со стапови kyuizenera: 56 идеи!
1. средба со стапчиња. заедно со детето, сметај, pereberite, се чувствуваат сите стапови, кажи ми што боја се тие, должина.
2. соберам во неговата десна рака што е можно повеќе од стапови, а сега на лево.
3. може да биде ставен надвор од стапови во авионот на песни, огради, возови, плоштади, правоаголници, мебелот, различни куќи, гаражи.
4. ја ставаме мала екипата од вкупно 10 стапчиња kyuizenera од помали (бело) за поголема (портокал) и обратно. прошетка прсти по скалите, скали, тие може да смета на глас од 1 до 10 и назад.
5. ја ставаме мала скалата, ја пропуштаат 1 стап. ова бебе треба да најдеме место за исчезнати прсти.
6. може да биде изграден од стапови, како од дизајнер, трошењата изградбата: бунари, pinnacles, колиба, итн.
7. купишта стапови боја, должина.
8. " пронајди стапче на иста боја, и дека имам. каква боја се тие?"
9. "стави иста количина стапови, и колку имам".
10. "фрли стапови, наизменични меѓу нивните бои : црвено, жолто, црвено, жолто" (во иднина, алгоритамот е комплицирано).
11. стави неколку стапови себеси kyuizenera, понуди дете меморирај нив, а потоа до детето гледа, скриј се една од стапови. на детето му треба да бидат познати, што е стапчето исчезна.
12. стави неколку стапови, понуди дете ли нивните vzaimoraspolozheniye
и промена на нивните места. бебето се вратив сите на место.
13. стави пред бебето две стапчиња: " какви се држиме подолго? каков скратам приказната?" ајде да ги стапови едни на други, podrovnyav завршува, и провери.
14. стави пред бебето неколку стапови kyuizenera и праша: " што е најдолго? што е најкраткиот?"
15. "најде никаков стапче, која ќе трае подолго од покус сини, црвени".
16. добро, стави го управувачот на 2 од еден куп: во една од 10 долари, и во останатите 2. прашам каде стапови повеќе.
17. прашам да ти покажам црвената стапче, плаво, жолто.
18. "покажи ми стапчето, па таа не беше жолт".
19. прашај го најдам 2 точно истите стапови kyuizenera. праша: " што се тие како во должина? каква боја се тие?"
20. изградба на возот на вагони од различни далечини, почнувајќи од најкраток да најдолго. можеш да прашам, каква боја е колата вреди петтиот, осмиот. каква кола на десно, лево од жолто. каква кола тука најкраток, најдолго? што автомобили се подолго, покуси жолта сино.
21. стави неколку пара иста стапови и барам од дете "да ги стават стапови во парови".
22., дај ми го бројот, и детето ќе треба да најде соодветен стапот kyuizenera (1-бело, 2-пинк и т. д.). и обратно, си го покажува стапче, но бебето се јавува точна бројка. тука може да пост карти со им дал на поени или броеви.
23. од неколку стапови треба да подготви иста должина како фарбаат, портокалово.
24. од неколку од истиот стапови треба да подготви иста должина како портокал.
25. колку бели стапови матурира во сината стапот?
26. со помош на оринџ стапови потреба за мерење на должината на книги, моливи, итн.
27. "името на сите бои на стапови, како лежи на маса".
28. " најдете во ангажираoето на најдолго и најкраток стапот. облечи ги меѓусебно; и сега веднаш до еден со друг ".
29. од " избери 2 стапчиња од една боја. што се тие како во должина? сега најди 2 стапчиња еден должина. каква боја се тие?"
30. "добивај 2 стапови и ги стави, па тоа е долг беше долу".
31. потег паралелни меѓусебно три фарбаат пребројувам стапови kyuizenera, и од десно, четири од иста боја. прашај го што бројка од шаер, и што е веќе.
32. " стави стаповите од најниските да највисок (паралелни едни кон други). на овие пупки парк од врвот на ист број, само во рикверц ". (го направило плоштад).
33. "стави сината стапот помеѓу црвената и жолто и портокалово од лево на црвениот, розево на лево на црвениот".
34. "со затворени очи да поднесам истакнеа од кутијата, погледнете ја и дај и бојата" (подоцна ќе можеме да го одредат боја стапови дури и со затворени очи).
35." со затворени очи ќе најдеш во ангажираoето на 2 стапчиња исти. еден од стапови имате во рацете на сини и на другите, тогаш која боја?"
36. " со затворени очи и најди 2 стапчиња од различни сегменти. ако еден од стапови жолта, можеш да го одредат бојата на другите стапови?"
37. "имам во моите раце стап малку подолго од сината, погоди ја боја".
38. "името на сите стапови подолго од црвената, па сина", - и така натаму.
39. "најде никаков две стапови, тоа нема да биде еднаква на овој стап".
40. зграда од стапови kyuizenera пирамиди и одредување на каква стапот на дното од она што е во најдобрите, што е помеѓу плава и жолта, под сината над пинк, што е стапчето подолу: фарбаат или сино.
41. " стави две прачки белиот, и да ги ставиме до соодветни должината на стапче (розево). сега стави три бели стапови - тие одговараат на сина ", - и така натаму.
42. " и земи во твојата рака стапови. гроф колку прсти дали имаш во твојата рака ".
43. од кои две прачки кои може да се користи за правење на црвено? (композиција)
44. имаме бели des comptes стапче kyuizenera. каков стапче мора да ја додадете да стане должина како црвено.
45. од секое стапови кои може да се користи за правење на бројот 5? (различни начини)
46. на колку сината стапот подолг е пинк?.
47. " направи две возови. првиот од пинк и пурпурен, а вториот надвор од сино и црвено ".
48. " еден воз се состои од сина и црвена стапчиња. бели стапови прават воз повеќе достапни во 1 кола ".
49. " направи воз од две жолта стапови. воз на истиот должината на бели стапови "
50. колку розево стапови ќе се вклопам портокаловото?
51. стави четири бели пребројувам стапови kyuizenera, со цел да се создаде плоштад. врз основа на овој плоштад може да биде да воведе дете на акции и дропки. покажи ми еден дел од четирите, две делови на четири. што е повеќе-¼ или 2/4?
52. "чуварот на стапови секоја од броеви од 11 до 20".
53. стави стапови kyuizenera фигура, и прашај го детето да го стори истото (во иднина, твојата фигура можеш да гледаш од детето парче хартија).
54. дете става стапови, по вашите инструкции: " стави црвената стапот на масата, стави сината од десно, дното жолто," - и така натаму.
55. нацртај на парче хартија различни геометриски облици или писма и прашај го детето да ставиш црвената останам со писмото "или" во кутијата.
56. од стапови можеш да изгради лавиринт, некаков елаборира шеми, душеци, статуетки.
#razvivayushchiyeigry _ ranniystart
1. средба со стапчиња. заедно со детето, сметај, pereberite, се чувствуваат сите стапови, кажи ми што боја се тие, должина.
2. соберам во неговата десна рака што е можно повеќе од стапови, а сега на лево.
3. може да биде ставен надвор од стапови во авионот на песни, огради, возови, плоштади, правоаголници, мебелот, различни куќи, гаражи.
4. ја ставаме мала екипата од вкупно 10 стапчиња kyuizenera од помали (бело) за поголема (портокал) и обратно. прошетка прсти по скалите, скали, тие може да смета на глас од 1 до 10 и назад.
5. ја ставаме мала скалата, ја пропуштаат 1 стап. ова бебе треба да најдеме место за исчезнати прсти.
6. може да биде изграден од стапови, како од дизајнер, трошењата изградбата: бунари, pinnacles, колиба, итн.
7. купишта стапови боја, должина.
8. " пронајди стапче на иста боја, и дека имам. каква боја се тие?"
9. "стави иста количина стапови, и колку имам".
10. "фрли стапови, наизменични меѓу нивните бои : црвено, жолто, црвено, жолто" (во иднина, алгоритамот е комплицирано).
11. стави неколку стапови себеси kyuizenera, понуди дете меморирај нив, а потоа до детето гледа, скриј се една од стапови. на детето му треба да бидат познати, што е стапчето исчезна.
12. стави неколку стапови, понуди дете ли нивните vzaimoraspolozheniye
и промена на нивните места. бебето се вратив сите на место.
13. стави пред бебето две стапчиња: " какви се држиме подолго? каков скратам приказната?" ајде да ги стапови едни на други, podrovnyav завршува, и провери.
14. стави пред бебето неколку стапови kyuizenera и праша: " што е најдолго? што е најкраткиот?"
15. "најде никаков стапче, која ќе трае подолго од покус сини, црвени".
16. добро, стави го управувачот на 2 од еден куп: во една од 10 долари, и во останатите 2. прашам каде стапови повеќе.
17. прашам да ти покажам црвената стапче, плаво, жолто.
18. "покажи ми стапчето, па таа не беше жолт".
19. прашај го најдам 2 точно истите стапови kyuizenera. праша: " што се тие како во должина? каква боја се тие?"
20. изградба на возот на вагони од различни далечини, почнувајќи од најкраток да најдолго. можеш да прашам, каква боја е колата вреди петтиот, осмиот. каква кола на десно, лево од жолто. каква кола тука најкраток, најдолго? што автомобили се подолго, покуси жолта сино.
21. стави неколку пара иста стапови и барам од дете "да ги стават стапови во парови".
22., дај ми го бројот, и детето ќе треба да најде соодветен стапот kyuizenera (1-бело, 2-пинк и т. д.). и обратно, си го покажува стапче, но бебето се јавува точна бројка. тука може да пост карти со им дал на поени или броеви.
23. од неколку стапови треба да подготви иста должина како фарбаат, портокалово.
24. од неколку од истиот стапови треба да подготви иста должина како портокал.
25. колку бели стапови матурира во сината стапот?
26. со помош на оринџ стапови потреба за мерење на должината на книги, моливи, итн.
27. "името на сите бои на стапови, како лежи на маса".
28. " најдете во ангажираoето на најдолго и најкраток стапот. облечи ги меѓусебно; и сега веднаш до еден со друг ".
29. од " избери 2 стапчиња од една боја. што се тие како во должина? сега најди 2 стапчиња еден должина. каква боја се тие?"
30. "добивај 2 стапови и ги стави, па тоа е долг беше долу".
31. потег паралелни меѓусебно три фарбаат пребројувам стапови kyuizenera, и од десно, четири од иста боја. прашај го што бројка од шаер, и што е веќе.
32. " стави стаповите од најниските да највисок (паралелни едни кон други). на овие пупки парк од врвот на ист број, само во рикверц ". (го направило плоштад).
33. "стави сината стапот помеѓу црвената и жолто и портокалово од лево на црвениот, розево на лево на црвениот".
34. "со затворени очи да поднесам истакнеа од кутијата, погледнете ја и дај и бојата" (подоцна ќе можеме да го одредат боја стапови дури и со затворени очи).
35." со затворени очи ќе најдеш во ангажираoето на 2 стапчиња исти. еден од стапови имате во рацете на сини и на другите, тогаш која боја?"
36. " со затворени очи и најди 2 стапчиња од различни сегменти. ако еден од стапови жолта, можеш да го одредат бојата на другите стапови?"
37. "имам во моите раце стап малку подолго од сината, погоди ја боја".
38. "името на сите стапови подолго од црвената, па сина", - и така натаму.
39. "најде никаков две стапови, тоа нема да биде еднаква на овој стап".
40. зграда од стапови kyuizenera пирамиди и одредување на каква стапот на дното од она што е во најдобрите, што е помеѓу плава и жолта, под сината над пинк, што е стапчето подолу: фарбаат или сино.
41. " стави две прачки белиот, и да ги ставиме до соодветни должината на стапче (розево). сега стави три бели стапови - тие одговараат на сина ", - и така натаму.
42. " и земи во твојата рака стапови. гроф колку прсти дали имаш во твојата рака ".
43. од кои две прачки кои може да се користи за правење на црвено? (композиција)
44. имаме бели des comptes стапче kyuizenera. каков стапче мора да ја додадете да стане должина како црвено.
45. од секое стапови кои може да се користи за правење на бројот 5? (различни начини)
46. на колку сината стапот подолг е пинк?.
47. " направи две возови. првиот од пинк и пурпурен, а вториот надвор од сино и црвено ".
48. " еден воз се состои од сина и црвена стапчиња. бели стапови прават воз повеќе достапни во 1 кола ".
49. " направи воз од две жолта стапови. воз на истиот должината на бели стапови "
50. колку розево стапови ќе се вклопам портокаловото?
51. стави четири бели пребројувам стапови kyuizenera, со цел да се создаде плоштад. врз основа на овој плоштад може да биде да воведе дете на акции и дропки. покажи ми еден дел од четирите, две делови на четири. што е повеќе-¼ или 2/4?
52. "чуварот на стапови секоја од броеви од 11 до 20".
53. стави стапови kyuizenera фигура, и прашај го детето да го стори истото (во иднина, твојата фигура можеш да гледаш од детето парче хартија).
54. дете става стапови, по вашите инструкции: " стави црвената стапот на масата, стави сината од десно, дното жолто," - и така натаму.
55. нацртај на парче хартија различни геометриски облици или писма и прашај го детето да ставиш црвената останам со писмото "или" во кутијата.
56. од стапови можеш да изгради лавиринт, некаков елаборира шеми, душеци, статуетки.
#razvivayushchiyeigry _ ranniystart
No comments:
Post a Comment