Friday, August 3, 2018

I SRBI SMO NAROD POBEDNIKA

Treba pročitati-
И СРБИ СМО НАРОД ПОБЕДНИКА: Сахранили смо четири велика царства!
Наш народ су вековима нападали,увек су желели нешто наше.Хтели су нашу територију,убијали су нас вековима.Који је разлог свему томе ми можемо да нагађамо само.Много је битније то што је наш народ увек на крају био победник.
Ми Срби смо наследници Илира и зна се да су Илири срушили Римску империју!Ситуација са Турцима,напали су нас,хтели су да нам одузму територију,створили вештачке нације и народе од Срба,многе Србе насилно потурчили и натерали да приме ислам,здраву мушку децу су отимали и од њих створили најелитинију турску војску тог доба,сви знају да су јаничари хришћанска деца.Набијали су Србе на колац,од српских глава направили Ћеле Кулу у Нишу.И да ли су успели да униште наш народ?!Наравно да нису,него се наш народ ослободио од вековне турске тираније.Наши преци који су ослободили Србију од Турака доказали су да још мајке рађају Обилиће!Кад је Турска била најмоћнија исти ти моћни Турци су морали да беже од Срба са Балкана.
На врхунцу своје моћи напала нас је Аустроугарска,да ли је Србија била уништена после тог напада?!Наравно да није,већ напротив један мали народ победио на Церу.Војвода Живојин Мишић,Степа Степановић и остали наши јунаци су ослободили Србе патње,доказали су да и даље мајке рађају Карађорђа,Милоша Обреновића,Срби су били победници на крају Првог светског рата.Иако смо изгубили трећину нашег народа и ако су над нашим народом вршени геноциди опет су Срби били победници.
Напао нас је и Хитлер,тада комадант једне од највећих армија коју је свет икада видео.И у Другом светском рату су нас убијали,понижавали,извршили геноцид над нашим народом,али су Срби увек били на крају победници.
Кажу за Србе да смо мали народ,ја кажем баш супротно ми смо велики народ са јуначком традицијом,ми смо народ који је сахранио 4 велика царства,народ који је уништио Римско царство,Османско царство,Аустроугарско царство и Хитлерову нацистички Немачку.
Кажу да ми морамо да се мењамо да се прилагодимо другима,ја кажем да ми не морамо да се мењамо,већ да будемо то што јесмо.Поштен народ,са јуначком традицијом,као и увек своје да бранимо а туђе да не желимо.
У целом овом тексту је најбитније је имати веру и наду,исто као што су наши преци имали и увек били победници.
На нама је да докажемо да смо потомци Милоша Обилића,кнеза Лазара,Карађорђа,Милоша Обреновића,Живојина Мишића и Степе Степановића.
А порука осталим народима и државама је: Србе не дирајте,зато што Срби желе само своје и оно што им припада,туђе нам не теба.Можда у почетку у вашем напору да окупирате Србију и уништити Србију имате почетних успеха,али немојте да заборавите да смо ми Срби! Народ победника,народ јунака,народ слободе и народ православља!М
Elisaveta Kikovic сподели фотографија на времепловот на Olga Ilkovska.
Ristos voskrese!
Elisaveta Kikovic ја промени својата насловна фотографија.

No comments:

Post a Comment