Thursday, August 23, 2018

18 VISTINI ZA NASTAVNICITE - GRUPA MAUGLI DIDA GEORGIEVA

Издателство "Паисий Хилендарски"
18 истини за учителите
За да стане учител, всеки млад човек трябва да има подходящо образование и практика на педагог, работещ с деца - определен минимален брой...
Види повеќе
18 вистини за наставниците

за да станеш учител, секој млад човек мора да има соодветно образование и пракса на педагог кој работи со деца - одреден минимум број на часови. но, дури и оваа подготовка најчесто не е доволно за младите луѓе да се справат со професијата на благороден учител за целосно да се подготват.

"за да се намалат изненадувањата на идните наставници", бизнис инсајдерскиот сајт организира анкета на почетокот од учебната година низ светот, молејќи ги искусни наставници да го споделат она што сакаат да го знаат кога биле во професијата. повеќе од 5000 луѓе одговорија. меѓу нив се и 18-те повеќето одговори. тоа се 18 вистини за учителот.

тие се следните:

политиката игра огромна улога. " посакувам да знаев колку е исполитизирано образованието. не бев подготвен за тоа ", вели учителот.

тоа е многу работа. има огромен број на документи за пополнување и работа може да трае 24 часа на ден, 7 дена неделно. за време на учебната година на нивните наставници, тешко е да се најде баланс помеѓу наставата и личното време за самите себе и сакани.

професијата е многу наградена. една се чувствува значајна и многу задоволна, за разлика од работењето на други работи. некои луѓе го стави засекогаш.

работните денови не завршуваат со школото. повторно, документацијата...

да се биде extroverted може да застане на патот. " времето кога човек поминува пред групата е исцрпувачки. да се има лош ден се зголемува директно колку долго ќе бидеш " на " и ќе се преправаш дека немаш лош ден. училиштето не е само за учителот кој прави будала од себе пред учениците. училиштето е неверојатна социјална средина во која имаш илјадници " можности "да се каже нешто за што потоа ќе се каеш, пред колегите, администраторите, советниците и работниците за одржување", споделува учител.

да се биде учител не значи само да го учиш тоа што го сакаш. воглавно е некако менаџмент да се води училницата прво.

те чуваат одговорен за работите кои се надвор од твоја контрола. "јас сум имал ученици кои фалат околу 50 % од времето. јас сум се psuvali и сум кажал сексуални работи за мене. и тие трчаат во училницата викајќи. и јас добив нула-нула поддршка од училишната администрација. и кога децата неизбежно не успеале, ми кажаа дека е моја вина затоа што моите лекции" не беше доволно посветеност ", вели учителот.

улогата на родителите е клучот. совет: градете врски со родителите колку и нивните деца.

можеш да бидеш распнат. понекогаш учителот е многу оперативна кариера. во некои случаи, истиот учител е одговорен за презентацијата на 100 деца и тој предава неколку различни предмети на краен рок, се случи да научи 5 предмети. честопати има недостаток на ресурси во училиштето, и покрај желбата на раководството да помогне. резултатот е голем стрес.

идејата за безбедност на работното место е нереални. " во секој момент можам да бидам заменет со било кој друг учител. моите години искуство, презентација и врски со училишната заедница се неважни. системот е повеќе околу тоа колку работа можам да направам како количина од тоа дали товарот е поднослив и дали негативност влијае на способноста на учителот да учи и да живее. ако се жали, ќе биде заменет. може да бара работа во друго училиште, се разбира, но училиштата со слободни места обично се оние со најголеми проблеми во дисциплината ".

треба да бидеш флексибилен секојдневно. плановите за лекции можат да се менуваат 1 час пред часовите. можеби ќе треба да направиме половина час, бидејќи нешто неочекувано се случува на час. или да видиш дека децата не се подготвени да одат на следната активност. човек лесно може да биде вознемирен во овие тешки моменти. но, дел од професијата е да се вдиши длабоко и да сфатиш дека деновите кога си учител никогаш не оди како што планираше.

не очекувај паузи. ако ти треба минута-2 за да излезеш од училницата - можеби ќе ти се слоши, ќе ти треба тоалет, не можеш.

да се биде учител не е само учење, наставниците се многу неповрзани со своите предмети за да им помогнат на децата.

многу се грижиш за некои деца. "не бев подготвен да слушнам за животните животни ситуации - кој е нивниот чувар, или што биле сведоци на толку кревка возраст".

нема разделба помеѓу " работа " и " дома ". секогаш размислуваш за децата кои ги учиш.

твојот шеф има основно значење. задоволството да се биде учител и степенот на твојот успех како таков зависи од тоа кој е директор на училиштето.

емоционално инвестираа во вашите ученици. "никогаш нема да научиш да не се грижиш за децата".

понекогаш наставниците немаат време за социјален живот. често ти даваат своја плата за туѓи деца.

No comments:

Post a Comment