Saturday, February 9, 2013

SRECNO SEMEJSTVO- ODD. NAST.B. ILIOSKA


  • СРЕЌНО СЕМЕЈСТВО

    МАЈКА Мајко мила, мајко драга, Ти си златен сончев сјај - Нежна, добра, вечно блага Како булка в месец мај. Твојте зборој мајко мила Јас ги слушам секој час. Ти ми даваш полет, сила, Добра си за сите нас. Ти си мајко цвеќе лично В срце мое што ми цвета. Биди здрава, биди среќна Уште многу, многу лета...

    МАЈКА Како сонце што грее како славје што пее нежни заспивалки што ми пее, и со љубов што ме грее, Кој е тоа кој? Мојата драга мајка.

    ТЕ ЉУБАМ МАМО МИЛА Во утра рани, штом зората руди, со топол шепот, мама ме буди. Над мене стои, и нежно се свила, во својот поглед, насмевки скрила. Ти ми подаруваш насмевки благи, о мамо моја ти ми даваш сила.

    Ти ми подаруваш бакнежи драги, те љубам мамо мила. Со твојта нега,со твојата грижа, јас растам бргу години нижам. За се што стори,за се што ми дари, од срце мамо ти благодарам. Ти ми подаруваш насмевки благи, о мамо моја ти ми даваш сила. Ти ми подаруваш бакнежи драги, те љубам мамо мила.

    ЃЕРДАН ОД ЅВЕЗДИ Ѓердан од ѕвезди,в ноќта што светат, мајко за тебе јас денеска плетам. Нај убав мајко,украс тој ќе е, дење и ноке знај в блесок ќе грее. Носи го сегде,украсот светол, сплетен со љубовта ширна ко светот. В чесот штом силно,грижа те мачи, мајко тој украс нов надеж ќе зрачи. Колку те сакам,колку те љубам, вечно ќе шепне знај ѓерданор убав. Носи го сегде,украсот светол, сплетен со љубовта ширна ко светот.

    МАЈКА Мила моја мамо,колку си ми мила, љубов ти ми даваш,ти ми даваш сила/2 Твојто лице свети,зрачи грижа блага, вечно ќе те сакам,мајко моја драга/2

    МАМИЦА

    Мамо.мила мамице,

    лична како цвеќе. покрај тебе секогаш бескрајно сум среќен. Твојта топла насмевка како сонце грее, кога ти ми зборуваш чинам славеј пее.

    ПОЗДРАВ ДО МАЈКАТА Од се срце,мила мајко, прими поздрав в овој час. Знај:те љубам и те гушкам благодарен сум ти јас. Ти ме учиш, мила мајко, ме водиш по светол пат- ти ме учиш јас да љубам труд и книга,татков кат. Твоите зборови звучат мило, мила мајко,секој час. Мене твојот лик ме гали Каде и да бидам јас.

    ЦВЕТ ПО ЦВЕТ

    НА ЦЕЛ СВЕТ ПОТРЕБЕН МУ Е ЛЕК, ЉУБОВ, УБАВ ЗБОР, МЕК И СЕКОМУ ПО ЦВЕТ. --- ДОБРИНА ДА ВЛЕЕ, ДУША ДА ГРЕЕ, СЕКОЈ ДА ПЕЕ И ДА СЕ СМЕЕ. --- АЈДЕ ДЕЧИЊА,

    ДА ДАРИМЕ ЦВЕТ, НА СИТЕ ЖЕНИ- МАЈКИ - БАБИ И ЉУБОВ НА ЦЕЛИОТ СВЕТ.

    БУКЕТ ЗА МАМА

    ЦВЕТ ПО ЦВЕТ - БУКЕТ, БУКЕТ МНОГУ ШАРЕН И НА МИЛА МАМА ЗА ПРАЗНИК ДАРЕН. --- ОСМИ МАРТ ЧЕСТИТАМЕ СО ЉУБОВ БУКЕТ И ЦВЕТ, МАМА ДА Е НАЈСРЕЌНА ОД СИТЕ НА СВЕТ. ---

    МАЈКА

    В срце носам мајчин лик,

    тој ко сонце грее,

    в мисли мои секој миг,

    зборот мама тлее.

    Колку мил е мајчин лик,

    колку грижа има,

    покој нема ниту миг,

    везден страв ја зема.

    Мајчин збор е многу скап,

    кога зло не дави,

    кога падне духот слаб,

    силни тој не прави.

    Мајко моја твојот глас милувка е блага,

    мајко мила,секој час, бескрај си ми драга.

    линкови со детски песнички за мајката: http://www.youtube.com/watch?v=Wnmn5g0XAwM&feature=related CESTITKA ZA MAMA http://www.youtube.com/watch?v=NNi6S7WIzLw Majka 1992.avi http://www.youtube.com/watch?v=tIVJDm0Fkzg&feature=related

    SiDo 2008 - Majka (Sara Siljanovska) http://www.youtube.com/watch?v=BheTIc1_NOw&feature=related Јас да сум мајка на мама

    http://www.youtube.com/watch?v=hmJaDHJRGcs&feature=related Мама и моите тајни http://www.youtube.com/watch?v=SoIeb5paAIU&feature=related Песна за мама-тажна песна за дете кое расте без мајка http://www.youtube.com/watch?v=h12zpymilA4&feature=related Super Zvezda 2004 - Mihaela Pehcevska - BAKNEZOT NA MAMA http://www.youtube.com/watch?v=V0gUw0qHwMU&feature=related За мама http://www.youtube.com/watch?v=Tabkeh6PLTA

    МАМИНА МАЗА

    ПРИСПИВНА Ноќта се спушта тивко, ветренце приспивно пее месечко по небо шета и сладок сонец лее. Реф: Мамичка тивко ми збори чиниш ко ромор драг, сè така тивко ќе е и сонот детски благ. Небо со ѕвезди се кити и дремка се полиња, гори, светулка летка и светка ќе трепка се до зори. Реф: Мамичка тивко ми збори чиниш ко ромор драг,

    сè така тивко ќе е и сонот детски благ.

    МАМА Е ДАМА

    Мама е дама, никогаш сама,

    вистина -не е драма.

    Со прекрасна лика,

    од топлина блика,

    и на јаве и на сон-мајка се вика.

    Со прегратка мила,

    нежна ко свила

    Ко горска вила,таа е Дива.

    Мама е се,што убавина носи,

    што топлина прави,

    што љубов ми дари.

    НАСМЕВОТ НА МАМА

    Прекрасен е месечко

    со сребрена руба

    кога ќе се појави

    над пределот убав.

    Лично е сонцето,

    со дланките бели,

    наутро штом разлее

    зраци, светли, врели.

    И од румен месечко

    и од сончко сјај

    насмевот на мама

    најубав е знај.

    МАМА

    Мама ме буди

    мама ме храни

    мама од лошо

    мене ме брани.

    Мамо, мила мамо,

    светол убав лик

    знај во мисли мои

    ти си секој миг.

    Мама ме учи

    мама ми пее

    јас кога ја слушам

    срце ми грее.

    Мамо, мила мамо

    светол, убав лик

    знај во мисли мои

    ти си секој миг.

    ВО ГРАДИНА ДЕТЕНЦЕ

    Во градина детенце

    погалува цветенце

    цветенце насмев шири,

    во браздата со вода вири,

    го полеа – така треба

    дур распукне китка педа,

    потем ќе го скине сама,

    да го подари на мама.

    ЗА МАМА

    ЗА МЕНЕ ТИ СИ, МАМО, ИЗВОР ШТО ТОПЛИНА ДАРИ, ЗА МЕНЕ ТИ СИ БОГАТСТВО ШТО НЕ СЕ КУПУВА СО ПАРИ.

No comments:

Post a Comment