Monday, December 17, 2012

DINO MARTIN - SVE JE TO LAZ

http://www.youtube.com/watch?v=Eus2bX5UN4o

Dino Merlin - Sve je laz

Ti budi daleko
Ti samo budi daleko
Zelena rijeko davnih momackih snova

Ja sam se zareko
Ja sam se davno zareko
Da u moj zivot nikad nece useliti nova

Sve je laz , samo pusta laz
Sto se oko nas u krug vrti
Sve je laz , samo pusta laz
Sve je laz , osim smrti

Ja nisam bio tu
Ne ne ja nisam bio tu
Te noci kad su kazu je vidjeli s njim
Ja nisam bio tu , ne
Ne ne ja nisam bio tu
A znam da lazu sve i nevjerujem im

Sve je laz , samo pusta laz
Sto se oko nas u krug vrti
Sve je laz , samo pusta laz
Sve je laz , osim smrti

Moje su ruke
Moje je sve
Cvalo i listalo zbog nje
Moje su oci umorne
Sjale i blistale zbog nje

Sve je laz , samo pusta laz
Sto se oko nas u krug vrti
Sve je laz , samo pusta laz
Sve je laz , osim smrti
Sve je laz samo pusta laz
Sto se oko nas u krug vrti
Svje je laz
Samo pusta laz
Svje je laz osim smrti
Sve je laz...

Dino Merlin Najbolje pjesme:
Moj Je Zivot Svicarska
Ako me ikada sretnes
Hajde nocas mi dodji
Umri Prije Smrti
Deset mladja
Otkrit cu ti tajnu
Ja sam nate naviko
Laku noc moja mala barbiko
Ivana Banfic i Dino merlin godinama
Kad si rekla da me volis
Kremen
Da sutis
Pustite me
Zar je to sve sto je ostalo
Bosnom Behar probeharao
Da je tuga snijeg
Smijehom strah pokrijem uvijek
Jel sarajevo gdje je nekad bilo
Dino Merlin Emina jahovic med
Sve je laz
Beogradska arena uzivo
cijeli koncert
Nedostajes
Ptica bijela
Sto ti znacim ja
Sta ti znacim ja
Pala magla
Kokuzna vremena
Nek padaju cuskije
Hitna
Esma
Halima
Sredinom
Ako nastavis ovako
Crv u jabuci
Love in rewind
Putnici
Kad covjek voli zenu
Ostace istine dvije
Burek
Tesko meni s tobom
ucini mi pravu stvar
danas sam ok
Mjesecina
Svila
Misici
Supermen
Moja bogda sna
pasa moj solidni
Samo me ne zovi na grijeh
Vojnik srece
Merjema
Fotografija
De facto fato
Beogradska Arena 2011
Zagrebacka arena 2011 Live
Dino Merlin Lelo
Zeljko Joksmiovic
Tose Proeski
Zdravko Colic
Ja potpuno trijezan umirem
A sta imam ja od tog
Kad sve ovo bude juce
Da te nije alija
Nemam ja onih osamnest godina
  • Category

  • License

    Standard YouTube License

No comments:

Post a Comment