Tuesday, August 14, 2012

РАЗВОЈОТ НА ЧОВЕЧКИТЕ ВРЕДНОСТИ КАЈ ДЕЦАТА


децаЕдна од најважните задачи на возрасните да им помогне на децата да развиваат живот вештини што ќе се изгради нивниот однос кон светот, да најде смисла во нивните животи, да придонесат за средина во која тие живеат, да се продолжи добри односи со луѓето околу вас, бидете креативни во она што го прават и се чувствуваат исполнети.
Фрлите поглед на предлог на песната / активности кои може да се направи со децата да се развие самодоверба, единство и љубов за светот околу нив.

Децата доаѓаат на училиште не само да се стекнат со знаења за разни објекти, но за да се стекнат со потребните вештини и да развијат вредности, кои се неопходни за успешно и продуктивен живот во иднина. Со оглед на тоа што не знаеме како ќе изгледа светот 10, 15 или 20 години, кога основното денешните ученици се постари лица, единственото нешто што има смисла е да ги подготви да биде такт да знаете како да соработуваат, комуницира, решавање на проблемите, план. .. Без оглед на светот, тоа е, овие вештини ќе биде важно.
И како да се развијат овие вештини? Сигурно не е само приказна која е важно да се соработува, тие мора да бидат добри пријатели, тоа не е убаво кога ќе се борат ..... Се разбира дека е важно да се разговара со децата за овие работи, но уште поважно да им се даде можност, преку различни активности, се доживее она што значи соработка, надминување на конфликтот, за решавање на проблемите. Наставниците имаат можност на децата преку разни игри, песни и активности допре животот на развојот на животот вредности. Холистичкиот пристап за работа со деца вклучува ангажирање на целата да се биде во процесот на учење. Со помлада возраст, што е исклучително важно во процесот на учење да се вклучат дете на физичко ниво, преку соработка со движење, ритам, координација. Децата треба да се доживее во светот kinesthetically, и одговарање на оваа потреба, можеме да ги запознаам со важни прашања како што е соработката, почит, почит, љубов за убавина ...
Подолу е една песна (со движење), која може да работи со ученици од оценки 03:59, кој е дизајниран да се стимулира природна потреба на децата за соработка, учење и припадност. Се разбира, важно е дека ако го правиме тоа песна со мојот оддел, ние стануваме пример за деца од страна на изрекување на песна не само автоматски, но со внимателност и свест за тоа дека важно е дека ние зборуваме, да се хранат нашите деца и на душата и ги носи на цела класа во хармонија и позитивни групната динамика.
na_zemlji

На теренот сме фирма ... 
(Март)
исправено и лесно ... 
(Постојаниот десно)
Ние не се плашат од ништо ... 
(Рацете пред вас и се протега вашите дланки се сврте настрана од вас, така што се чини даде знак за "стоп" )
Бидејќи заедно ние сме силни ... 
(Фати под рака со студентите стои веднаш до нас)
Во училиште ние сите доаѓаа ... 
(Испружи рацете)
Д и стекнување на нови знаења ... 
(Оружје прекрстени на градите)
D и да научат да бројат и да пишува сите букви ... 
( прсти да движења како да се смета )
D и да научат да се сакаат ... 
(Рака стави на срце )
светот во кој живееме ... 
( ширењето оружје )
D и да ја цениме убавината ... 
(Рака стави на срцето)
Искреност и добрина ... 
(Рака на срце / градите)
Д и растат во добрите луѓе и добро вреди да се работа ... 
(Раширени раце во круг над главата)
помагаат едни на други ...
( покаже лево ruk со левата, десната рака на десно )
да се изгради еден свет полн со хармонија.
( се одржи на раката ).
Оваа песна е превземена од програмата на холистичкиот пристап во работата со децата во прво одделение , кој се реализираше во работа со прво одделение наставници од 18 основни училишта во Белград во учебната 2008/2009. година, напишана од Жан Borisavljević. Оваа програма е заснована акредитирани програма за обука "Кон учител учи секој на радосните и лесно."

No comments:

Post a Comment