1 Август 2012
Денес постојат многу книги
и различни содржини кои родителите може да се понуди да им помогне подготват
децата за на училиште. Сепак, голем број на игри и активности секој ден да
вежбате со децата и да придонесе за развој на когнитивните способности,
перцепција, меморија ...
Нашиот соработник Милица Митровиќ има подготвено предлог на некои од овие
активности.
Се однесуваат еден
збор:
Играта евиденција на
hyphenation подготвува дете за настава читање и пишување. Оваа игра прво треба да се
вежба изговорот на зборовите од слогови во своето име: A-na, Ма-I, тогаш полесно
зборови ма-ма, BA-БА, Та-та. Оваа игра се случува со фрлајќи топката, вели еден
родител или два слога и детето фрла топка, детето треба да се заврши на зборот,
а тоа само затоа што тој вели слог, ја фрлаат топката
понатаму.
Признаваат на
звукот
Тоа не е лесно да ги учат
децата да слушаат и да ја слушнете. За ова тие бараат чести и систематско вежбање.
Во текот на
прошетка отстапуваат вниманието на детето на различни звуци во природата (шуми,
реки, железници, транспорт, домување). На овој начин детето ќе научи да ги слуша и да се
анализира звуци.
Вие исто така може да даде
инструкции на детето ги затвора очите и се обидува да го признае звук работа што
да прават (udaradnje дланка на дланка, кинење хартија, осветлување натпревари,
тропа на вратата ....)
Запомни она што е прикажано
на сликата
Детето е многу пати го
разгледа илустрации на сликата книги, енциклопедии и книги, го опиша она што го
гледа, а она што е прикажано на нив. Во оваа игра се користи за гледање на непознати
датотеки и обезбедува пол минути за да ги видиш детето. Потоа, сликата опфаќа
задача на детето е да се опише она што се гледа во Сл. Повторете го ова неколку
пати. На овој
начин ние се развие детски внимание, речник, и логично
размислување.
Омилени
разгледници
Јас gre со слики, разгледници ги охрабри децата
внимание, меморија, перцепција. Разгледници се шири на масата. Задачата на детето е брзо
да одговори на прашањата се стави за да го Posavlje. Прашања да побара, се
разбира во зависност од содржината и разгледници psotaju постепено влошување.
На
пример:
- На разгледница која има
повеќе сино или црвено?
- Кој има најмногу луѓе?
Растенија?
Животни?
- Прикажување на работа,
играат спорт?
- Објаснете зошто мислите
така?
Глас игри кои ја
стимулираат когнитивниот развој:
- Што може да биде
сино?
- Што овошје е
црвено?
- Кои животни имаат две
нозе?
- Опис на
животното;
- Што е во
бањата?
- Што има во оваа
просторија за да започнете со писмо S ?
- Листа на три животни со
имиња почнува со М
?
- Она што ние треба да ги
купите во продавница што почнува со буквата К ?
- Што е потребно на лекарот
во својата работа?
- Што животни живеат во
шумата?
- Како да ние колективно се
јавите на куче, мачка и хрчак?
- Кој ден доаѓа по
Четврток?
- Што е првиот
лет?
- Кои глас се слуша во овие
зборови: што, лисица, носот, за прицврстување, уста?
- Кукла е играчка, играчка
дека знаете повеќе?
- Како тоа може да
биде?
- Што да правиме со
пенкало?
- Спротивностите се:
големи-мали, високо-ниско ниво, долго-кратко ...
- Кога ќе дојде до
градинка?
- Кога ќе одам да
спијам?
- Што е името на човекот,
жената која учеа децата во училиште?
- Кажи една реченица на
еден поинаков начин;
- Prepričaj
приказна;
- Состави приказна врз
основа на серија на слики или слики;
- Состави приказна од
неговото лично искуство;
- Состави приказна врз
основа на дадената збор (глувче, сирење, мачка);
- Најди Рим: Сека - млеко -
Ехо ...
- Играј
Kaladont
: Кажи збор за конечниот писмо;
- Кругот сите зборови на
последниот глас на Т;
- Затворете ги очите и
велат дека ќе го слушнете звуци;
- Зборувајте гласно-тивка,
високо-ниско, брзо-бавно;
- Што звуци слушаш во
зборот мачка?
- Што збор слушаш ли кога
ќе се каже МА-Ка-часа?
Давање на инструкции, кои
бараат меморија, ориентација во простор и рефлексија
- Touch левата рака,
десното уво;
- Ставете ножици зад
предните-пенкало;
- Покажете црниот круг е во
бела квадратни;
- Оди во друга соба со три
полици и донесе на жолта книга;
- Хит во ногата, и двојно
скок на една нога
- Оди еден чекор назад,
согласив и го удри стапалото против кат
No comments:
Post a Comment