Wednesday, December 3, 2014

LUCIJA TASIC - KOJA E?

 Зовем се Луција Тасић.
             Рођена сам у сремској равници, одрасла сам у сремској равници, и мислила да ћу читав живот провести у мом родном Платичеву, престоници бостана.  
Живот ипак није имао такав сценарио за мене. Стигох у Ваљево, град на Колубари опасан брдима. Ја, дете равнице, једини поглед на брда имала сам док сам летовала у Далмацији. Мислила сам да ће и овог пута бити тако. Задржаћу се мало као да сам на летовању, а онда, ''Широк Дунав раван Срем.'' 
АлиДођох, видех, остадох! (1989)
Из непрегледне сремске равнице у живот сам понела отворено срце и пуно позитивних емоција.
            Моје занимање је племенито. Ја сам учитељица.
           Основну школу завршила сам у Платичеву, усмерено образовање у Руми, Педагошку академију у Шапцу и Учитељски факултет у Сомбору. 
            23 године радим у ОШ ''Драгољуб Илић'' у селу Драчић које  је 10-ак километара удаљено од Ваљева. 2011. године напредовала сам у звање педагошког саветника. 
            Ауторка сам четири књиге од којих су три намењене деци,  учитељима (који су највећа деца у свету одраслих), родитељима, бакама и декама. Наслови књига су:
:''Лутка из ђачког кутка' ' (2009) 
''Испод неба деци треба' ' (2011) 
''Срећа је у теби'' (2012)
           Четврта књига је монoграфија под називом ''Наша школа, ОШ ''Драгољуб Илић'' (1903-2013),  која је издана 2013. године, у част јубилеја, 110 година постојања школе. 
            Ауторка сам  и  бројних стручних радова објављених у часопису ''Образовна технологија'' (Београд) и на десетине стручних чланака објављених у ''Просветном прегледу'' на страни ''Педагошка пракса,'' као и бројних чланака у рубрикама ''Дежурно око'' и ''Креативна учионица'' у истом часопису .
          Добитница сам више признања на ФЛУОШ-у (Фестивалу луткарства основних школа).
-Признање за најбољи луткарски сценарио ''Лакоми мечићи,'' (2008)
-Похвалница за исказано луткарско умеће у представи ''Лакоми мечићи.'' (2008)
-Признање за јасно изражену васпитну поруку представе ''Три прасета,'' (2009)
-Признање за успешну сценографију, кoришћење сценског простора и вођење лутака у представи ''Децембар у Срему,'' (2010)
            Поред луткарских, радо припремам и драмске представе које су извођене на разним манифестацијама, међу којима су најзначајније Дечји хепенинг у Београду, Десанкини Михољски дани у Бранковини, ВАДЕС (Ваљевски дани дечјег стваралаштва) и друге.
            Била сам номинована за годишњу награду града Ваљева за васпитно-образовни рад (2011. године). Нисам је добила.  У Ваљеву се награде  не добијају за вредан и предан рад, већ према неким другим критеријумима.
            Део свог радног искуства  представила сам у програму стручног усавршавања  ''Интеграција, корелација, занимација-интегративна настава.'' 
Бројне припреме заову тему можете видети на блогу   Интеграција, корелација, занимација
            Учитељски посао волим и трудим се да га радим најбоље што могу. Деца су моја велика мотивација и  инспирација. Деца су и велики учитељи.

  ''Једно дете увек може одраслога да научи трима стварима:
-да буде задовољан без разлога,
-да се увек нечим занима,
-да уме да захтева свим силама оно што жели.''
                                                                   (Пауло Коељо)                                                   
           
 
 

No comments:

Post a Comment