Monday, March 31, 2014

KO SAM JA? Z.K.

KO SAM JA ?
KO SI TI?
UOPATE KO SMO MI ?
1. Sta je istina a sta laz ?
2. Sta Uspeh a sta neuspeh?
3. Sta je cilj naseg radzanja a
sta je cilj naseg postojanja?
razlikovati od ostalih na planeti?
4.Sta je sloboda a sta ropstvo?
5. Sta je biti bogat a sta sriromasan?
6.Sta je covecno a sta nije, cime se
razlikovati od ostalih na planeti?
7. Zadnje pitanje. KO SAM JA ?
Kad na sve ovo i na jos milion pitnja date odgovor, e onda dolazi zadnje pitanje. Kad svatite da to zadnje pitanje daje jos milijardu novih potpitanja, e tad ehh tad,----------------, tad svatite da niko nije izmudrijo niti definicju zivota izvadijo, jedino odabrao put ljudskog ili neljudskog.
Zadnje pitanje. KO SAM JA ?
Ko sam ja? Sta sam ja? Sta se krije u meni?
Odaberite put kojem smatrate da pripadate, put ljudskog ili ne ljudskog, jer pred bozjoj pravdi nema opravdanja. Izaberi ljudsko jer si se rodio u ljudskoj formi, Ispostuj prirodu jer ti u krajnoj linii ta priroda dala zivot.
Kad dobro razlimislim za sve pobede, a pogotovo za poraze, svatim da su dve strasno suprostavljene strane, a da su tako bliske, jedna drugom. He pobede ko pobede, one se vise manje uvek slave, ali porazi, ehh porazi o njima mogu jos tri zivota pisati, i ne bi definiciju dao. Eto recicu da najgore poraze sam imao kada sam se sam sebe pbedzivao, nesvesno najcesce ali i kad kad svesno. Na zalost u stara vremena su ljudi duhom bili bogatii od nas pa su znali prepoznati razlike izmedzu momentalne istine i istinske lazi, izmedzu momentalnog poraza i realnog kraha, mi danas najcesce pobede i poraze su nam povezani za materijlnog, i samo za materijalnog, nikako duhovnog, jer ga ocigledno,mi danasnji ljudi i nemamo.
I eto da bi dao za sve ovoodgovore moram traziti definiciju za ISTINU. E tu dolazim do bezgranicnog i do vecnog. Mi zivimo u vremenu iskrivljenih vrednosti, tu je kljuc. Tako dolazim do pitanja zasto se cvek rodi, i koa je cilj njegovog radzanja?
Boze zalazim u necim sto i nije bas za obicne smrtnike, u nesto tako duboko najdublje, nesto visoko najvise. Nesto koje samo onaj koji stvorio svet ima tacnu definiciju, ali kad kad se pojavi neki obican smrtnik pa pokusa da zaplovi u vecnom i beskonacnom putovanju, kako bi samo jedan mali deo njega i osvojio, i osoznao. Sta to znaci da pokusa da se priblizi zidu VECNOSTI, mozda i predze zid i ostane vecan ? a njega su samo retki presli ili ko zna mozda ga i niko nije preso.
Koliko god smesno zvucilo i delova vama koji ovo citate ja sam jos od malih nogu saznao istinu o istini i izvadio definiciju, i zato sam se odlucijo da sva ova druga pitanja trazim, da zaplovim u beskonacno , ali ne da stignem do vecnih vec da se samo koji santimetar priblizim.
DEFINICIJA- STA JE ISTINA, NA CEMU SE BAZIRA.
ISTINA JE LAZ. Jer ona se iskljucivo temelji na jednostranim gledistima i uvek na stranu velikih i jacih. Jer jedna ista stvar pogledana iz ugla najvise planine i ista ta pogledana iz ravnice ili kotline nije ista, mislim da nema potreba da nabrajam primere, ovo je sasvim dovoljno za one koje koriste svoj um i razum.

No comments:

Post a Comment