Monday, November 12, 2012

OPREMANJE IGRAONICE SAMO IDEJA


  • Conversation started недела
  • Elisaveta Kikovic
    POSTOVANI,
    JA SAM VOUDOSHEVLJENA VASIM RADOM.
    INTERESUJE ME ,OD PRILIKE, KOLIKO KOSTA OPREMA ZA JEDNA IGRAONICA, TS. JEDNA SOBA ZA 20-25 DECE.
    HVALA I VELIKI POZDRAV,
    ELISAVETA
    • Денес
    • Opremanje Igraonica Samo Ideja
      Postovana Elisaveta,
      Puno nam znaci svako Vase misljenje, a posebno nas raduje kada je ono pozitivno.
      Ne bih mogla da vam precizno odgovorim koliko bi kostalo kompletno opremanje igraonice dok mi ne posaljete neku vrstu zahteva za ponudu u kojoj cete navesti cime biste pored nasih stolova i stolica opremili vas prostor. Mi radimo i klupe, ormarici, civiluke, cipelarnike, rodjendanske stolice, kolica za tortu i jos puno proizvoda kojima se opremljuju igraonice.
      Mozda Vam, ipak na neki nacin, mogu delimicno odgovoriti na vase pitanje - za 20-25 dece biste uradili 25 stolica, na primer i 5 stolova. To bi izaslo oko 600 eura.
      Takodje, imam i jedan lep predlog za Vas - nasi veoma bliski prijatelji su se nedavno preselili u Skoplje i srecom imaju jedan nas komplet (1 sto i 2 stolice) tu u Skoplju - to smo mi jos pre nekoliko godina radili za njihovu decicu, pa bih mogla da Vas spojim sa njima kako biste mogli da nase proizvode i sami vidite.
      Volela bih da znate da u zavisnosti od kolicine, broja boja i motiva odobravamo i odredjeni popust, te bi najbolje bilo da, sto se tice cena, napravite neki konkretak zahtev za ponudu sa detaljnim spiskom svega sto vam je potrebno.
      U svako slucaju, saradjivali mi ili ne, zelim vam uspesan rad sa igraonicom.
      Srdacan pozdrav,
      Snezana Saronjic
      SveS doo Samo Ideja
      011 8066 618
      065 611 61 64

      No comments:

      Post a Comment