Sunday, July 1, 2012

LUKIN PORTALZA DECU


    Prognoza vremena
    Click here to find out more!

    PRIRODNA LIMUNADA - RECEPT


    limunada2

    Limunada nije samo osvježavajuće piće, nego i vrijedna, prirodna doza vitamina C. Prema tradicionalnom receptu, kod pripremanja se miješa jednaka količina limunovog soka i šećera i dodaje otprilike četiri puta više vode nego limunovog soka. Ukusi su različiti pa ove sastojke prilagodite tako da vam bude najukusnije.
    Najvažnije je da limuni budu svježi te po mogućnosti neprskani. Limunada se poslužuje rashlađena ili s kockicama leda.

    LIMUNADA S MEDOM

    • 4 limuna
    • 2 žlice meda
    • 1 l vode
    2 žlice meda stavite u dublju posudu, dodajte svježe ocijeđeni sok od 1 limuna, sve dobro promiješajte da se med rastopi i dobije mliječno žuta masa. Uz stalno miješanje dodajte 1 l vode.
    Kao i kod osnovnog recepta za limunadu, nakon kušanja odlučite želite li povećati ili smanjiti količinu sastojaka.
    Prije posluživanja limunadi možete dodati nekoliko kockica leda.
    Ova limunada lako gasi žeđ, a obilje vitamina, organske kiseline i lako probavljivi šećer iz meda čine je biološki vrijednom i zato je jako korisna za vaše zdravlje.
    limunada_s_medom

    Savjet više:


    Ovisno o količini limunade koju pripremate, limun ili dva zamijenite svježim narančama!
     
    Baner
    Baner
    LUKIN IZLOG
    • Jesi li tu? Tu sam
      Jesi li tu? Tu sam
      Što biva kad Mala Vila, jednog olujnog dana, ispadne iz lastavičjeg gnijezda gdje je cijeli svoj život živjela (točnije – životarila), strmoglavi se u svijet, i tresne svom snagom na jedan čudan planet? A onda, nakon što malo otplače...
    • Zašto
      Zašto
      Zašto me rodila baš moja mama, a ne netko drugi? Zašto joj je pri tome pomogao baš moj tata, a ne netko drugi? Zašto sam se rodio baš tu gdje sam se rodio, a ne negdje drugdje?
      Zašto mi je koža bijela...
    • Zašto ne volim bajke?
      Zašto ne volim bajke?
      "Svi najmlađi u bajkama uvijek najbolje prođu. Najmlađi brat osvoji princezu, najmlađa sestra je najljepša i najpametnija
    • Čudak Šumek
      Čudak Šumek
      Ne, ne… nego Čudak Šumek… Ili možda ipak Čudak Mirko? Uglavnom, ima na ovome našem Planetu više čudaka, i baš dobro što ih ima jer ne možemo baš svi biti onakvi kako to svi ostali od nas očekuju. Neki od nas moraju biti onakvi jesu...
    • Mica debeljuca-mršavica
      Mica debeljuca-mršavica
      Druga mačka, Mica Debeljuca- Mršavica ima velikih problema s vlastitim samopouzdanjem. I s jednim mišem (ja ipak mislim da je u pitanju štakor. I to brat onog gorespomenutog poštanskog štakora)...
    • Nije me strah
      Nije me strah
      Da, da. Svašta se krije SAMO U NAŠIM GLAVAMA. I onda, kad s glavama tako punim raznoraznih strahova krenemo u svijet (ili barem do trgovine koja se nalazi s druge strane...
    • Mica Poštarica
      Mica Poštarica
      Mica Poštarica je jedna jako simpatična i pomalo usamljena mačkica, okružena pismima (naravno, kad radi u pošti, i to u nekoj zemlji gdje ljudi i mačke još ne znaju za mobitele i internet!) i koja bi tako rado da i njoj netko nešto napiše...
    Newsletter
    Želite li primati obavijesti o nagradnim igrama i novim sadržajima na Lukinom portalu za djecu predbilježite se na naš Newsletter.

    No comments:

    Post a Comment