Tuesday, July 3, 2012

IGRI ZA RAZVOJ NA EMOCIONALNA PISMENOST-DETE PLUS


emotions_bearsВи претставуваме неколку игри, кои родителите може да си игра со децата, и да им помогне да ги поттикнува децата да се развие свеста на чувства и вештини да го признае чувства во себе и во другите.
Игри се преземени од Прирачникот за образование за наставници агенции кои работат со деца насмевка. Целото упатство може да се симне ТУКА .
ЗАГАДКАТА
Шематски приказ на лица кои изразуваат четири основни емоции (радост, лутина, страв и тага), се сече хоризонтално во четири дела (коса, веѓи, очи и уста), и сите овие делови да се даде на детето да се организираме на знаци / луѓе по желба (треба да дека детето е личност пред него). Кога редење е завршена, ќе биде потребно да се наведат како личност се чувствува од она што тие знаат. Наместо на редење може да се направи маски и да игра. По сите активности со детето се интервјуирани за елементи кои се од суштинско значење за изразување на одредени емоции тоа. признавање, на сличностите и разликите меѓу нив. Во оваа игра ќе може да учествува повеќе деца.
Цел: вежба во изразот, признавајќи емоции во другите.
Задачата за детето: Да се најде најсоодветниот "А" термин, да го признае (декодирање) карактеристични израз на некој друг.
Задачата за возрасни: Организира и го поттикнува индивидуалноста и оригиналност во изразот и признавање.
Години: Видов 3-7 години, 5-7 години, улогата

MAGIC очила
Картонски кутии се направени од очила или да преземе стари очила без стакло. Овие се магија очила и важно е дека вашето дете ги красат за заживување на магија. Детето става очила за сонце и одигра сцена задача: гледајќи низ тажен, сомнително, boastful, љубопитни, unlovable, тврдоглав .. очила. По секоја сцена, зборуваме за тоа како се чувствува кога гледа преку магијата очила, и кога да ги однесе долу. Тогаш детето се става "розовите" очила и обидот да се види на местото на настанот играно во еден убав, добар, позитивен начин. Потоа повторно, зборува за тоа. Играта може да се организира секогаш кога има некој проблем однесување. Така, "донесување на" чистење проблем и се претвора во позитивен исход во контекст igrovnom. Во оваа игра ќе може да учествува повеќе деца.
Цел: decentred во однос на проблемот индиректно, да влезат во втората позиција.
Задачата за детето: да се осмисли, и доживува чувствата и потребите на другиот и дека ги става во однос на надворешно однесување.
Задачата за возрасни: охрабрат децата да се идентификуваат проблемот, најмногу автентично искуство и да покаже дека на бетонски однесување.
Години: 3-5 години (во форма на основно), 5-7 години (автентична, со детали).

MALI ČAROBNJACI
a_wizardДете (деца) се замисли волшебник кој може да се направи сè што тој доаѓа на ум. Носи на различни задачи во кои амандман се однесува на прашањето за несогласност на кучиња и една мачка, слон и глушец. Играта варира од познатите ликови од бајките, карикатури: Том и Џери, Петар Пан и за Капетанот Кука, Црвенкапа и волкот ... Проблемот на несогласување (тоа е многу важно да се дефинира оваа задача) детето решава на цртежот, драмска игра, вербална ... Може да се мисли на знак, збор, стих со кој магија се случува. Тоа може да земеме еден пример од животот - несогласување меѓу браќа и сестри, меѓу двајца браќа, двете сестри и слично. Во оваа игра ќе може да учествува повеќе деца.
Цел: Признавањето дека decentration и пуштање во позиција на вториот почетен услов за конфликт.
Задачата за детето: Наоѓање конструктивен од конфликтот.
Задачата за возрасни: Тоа ви помага да се анализира проблемот од друг агол, го поттикнува слободата и оригиналност.
Години: 3-7 години (помалите деца охрабруваат да подготви решенија задача за нив е да се реши проблемот во секој случај.).

1 comment: