Monday, August 20, 2012

sta porucuju bajke- istrazuvanje


Objavi ovaj tekst na 
Da li ste trudni ili imate bebu?
Unesite termin porođaja ili datum
rođenja vašeg bebca i pratite njegov
razvoj iz nedelje u nedelju.
Budite prvi i ostavite komentar!
Ime*
E-mail
Kôd
Unesite kôd

Naši bebci
  • Ala sam ozbiljna
    osmehhhhhhhhh...
    Majkina lepotica
    Taja i cera
  • Dusa nasa
    Dusa nasa
    Spavalica
    Tek sam se rodila
  • NATASA
    NINA
    MOJE CURE
    SRECA MOJA
  • Ala sam ozbiljna
    osmehhhhhhhhh...
    Majkina lepotica
    Taja i cera
  • Dusa nasa
    Dusa nasa
    Spavalica
    Tek sam se rodila

Forum
Moja priča
Sigurna sam da moja priča o neuspešnom braku nije usamljen slučaj, ali se iskreno nadam da će ovakvih primera biti sve manje…
»
  • Najlepše fotografije foto konkursa Moj Deda Mraz
    Najinteresantnije situacije sa tatama
  • Avanture jedne bebe
    Matične ćelije - deoba
  • 7 faza do prvih koraka
    Saveti za zaštitu od ešerihije koli
  • 10 super namirnica za trudnice
    Vodič kroz nedelje trudnoće
  • Uzimanje matičnih ćelija iz pupčane vrpce
    Bezbednost deteta u kući
  • 11 biljaka koje ne biste trebali da imate u bašti
    12 Najčešćih uzročnika alergija
  • Nedoumice u vezi sa ishranom bebe
    Kako je, zapravo, biti majka?
  • Najlepše fotografije foto konkursa Moj Deda Mraz
    Najinteresantnije situacije sa tatama
  • Avanture jedne bebe
    Matične ćelije - deoba
Pohvale koje su usmerene ka detetu kao osobi, a ne ka onome što dete radi, imaju veliku moć u izgrađivanju detetove pozitivne slike o samom sebi... »
Ako se za vreme vežbanja ne osećate dobro, osećate bolove u predelu abdomena, ako osećate slabost, vrtoglavicu i slično prestanite s vežbanjem... »

No comments:

Post a Comment