Saturday, June 9, 2012

VIDEA - ZVONKO BOGDAN IMA DANA...I DRUGI


Zvonko Bogdan - Ima dana

Loading...
Alert icon
Alert icon
53,269
Uploaded by on Nov 29, 2009
Ima noci kada ne znam kuda lutam,
sve zbog tebe jer mi stvaras boli,
ja te volim tako silno da umirem,
ja te ljubim ali ne znam sto...

Category:

Tags:

License:

Standard YouTube License
  • likes, 0 dislikes

Link to this comment:

Share to:

Uploader Comments ( MaLiWeSeLjAk )

  • Bravo druze!
  • Pa nisam mogao da verujem kad sam pokusao da nadjem pesmu na Youtube nije je bilo...pa sam odlucio da stavim :) inspirisan pevanjem u kafani od proslog petka :)
see all

All Comments (13)

Alert icon
elisaveta70
characters remaining
seconds remaining before you can post
Create a video response or 
  • samo zvonko može ovako pjevat...pozdrav iz slavonije srijema i bačke...
  • Kafana i pice sa ortacima odrzava ove lepe stare pesme!!
  • A pogodi me! najljepsi trenutci djetinjstva, deda pjevao ovo često
    Jel ima negdje da Zvonko pjeva " a sad adio"?
  • Gospod -!!!
  • Ja te volim...ali ne znam sto...
  • pisma je savršena,pjevušim je ne znajući tekst,no sad je pronađoh...ja je volim toliko silno da umirem
  • Lipa stara pisma! Za sve nas!
  • ufffffffffffff, sta se u kafani radi uz ove pesme, jos da zivimo u ono vreme...
  • Eeee, stara dobra vremena!
  • A jeste bilo dobro!!!! :) svaka cast!
  • Loading comment...
Loading...

No comments:

Post a Comment