Thursday, September 6, 2012


  • Page Posts
  • (Ажурирано пред 6 минути)
--
--
--
--
32
3
3
9,38%
45
12
8
17,78%
55
3
--
--
55
18
11
20%
47
2
--
--
64
5
--
--
70
45
36
51,43%
80
66
45
56,25%
67
11
--
--
99
91
58
58,59%
81
27
1
1,23%
74
43
6
8,11%
64
34
--
--
68
35
2
2,94%
64
41
6
9,38%
63
35
--
--
65
28
--
--
89
34
5
5,62%
43
3
1
2,33%
70
29
3
4,29%
Детството е тажно Денес ние често слушаме коментари како: "Денес, децата се различни, јас како дете, па никогаш таска не сум постапил." Дали децата се различни или ги промениле околностите во кои живееме ние? Во книгата Continuum концепт , Жан Lidlof укажува дека чиста логика не дозволува религијата во еволуцијата на некој вид дека ќе имаат функција која се меша со своите родители. Денес, новите родители им се советува да "уживаат своите деца додека се мали." Колку време трошиме всушност ги уживаат своите деца? Многу родители поминуваат поголемиот дел од своето време во опозиција со деца, а не уживањето. Како се случи тоа? Што е тоа што го прави родителство денес, повеќе страст и помалку радост? Родителството никогаш не била, ниту треба да биде работа за една или две лица. Родителите се користи за да имаат целото село, племе, или барем поширокото семејство дека тие му помогнале во подигањето на детето. Денес многу малку семејства имаат баба, дедо, тетка, вујко или дадилка, кој живее со нив. Дури и во случај на семејства каде родителите живеат заедно, барем еден родител поголемиот дел од времето го дома. Кога само еден возрасен се грижи за детето, еден подолг временски период, обично не се доволно време или енергија за да ги обезбеди сите потребни дете. Без оглед на бројот на членовите на семејството, факт е дека образованието на децата во возрасни помош е секогаш добредојдена. Кога тие се сретнаа на потребите на детето кога детето не беше повреден, тоа е извор на радост. Како што децата не секогаш знаат како зборовите да го изразат она што боли нив или она што им треба, нивните потреби често се изразени од страна на однесување. Кога не сте извор на радост, децата, всушност, им даде сигнал дека потребата не е задоволен. Како бебето плаче вид на комуникација која има за цел да се буди и сила ни да се земе нешто за да ги задоволи потребите на вашето бебе, и однесувањето на детето е наменет да привлече нашето внимание на потребата на едно дете. Иронично, кога децата се однесуваат на начин кој покажува неисполнети потреба, родителите се обидуваат да одговори на потребите, но да се промени однесувањето на детето. Се додека ние се обидуваме да се промени однесување отколку да се разбере и да се задоволат потребата, ова однесување ќе продолжи. Ако ги погледнеме во нашето однесување во такви ситуации, на однесувањето на децата кога сме луди, ќе забележиме дека ние сме под стрес, ние сме зафатени, зафатени и, генерално, не поминуваат доволно време со нив, со цел да се воспостави врска, да се зацврсти нашите односи и да се разбереме нив. Ако ние се обрне внимание на нашето однесување кога децата се на извор на задоволство, ќе забележиме дека ние трошиме време со нив, да се обиде да ги разбереме и да им даде време. Потребите на вашите деца често остануваат неисполнети од многу причини. Понекогаш ние не ги слушаме, бидејќи на нашите сопствени потреби погласно. Понекогаш ние немаме доволно знаење за нивните потреби. Понекогаш ние не веруваме доволно сопствен внатрешен глас, и веруваат дека совети што е спротивно на потребите на нашите деца. Сепак, најчестата причина е тоа што нашите животи се полнат со разни активности и ние немаме доволно време за да биде со децата, ниту доволно време да ги остави на мира кога тие се потребни. Една од причините за недостаток на родителска prezauzetost други возрасни лица во средина во која детето расте. Загубата на поширокото семејство е тежок предизвик за родителите и на децата. Детството денес беше сосема поинаква. Родителите се busier, и децата исто така се очекува да го следат брзо темпо на живот. Постојат многу повеќе работи кои треба да се направи и места за да пристигнат. Децата треба да пристигне во градинка, во училиште, да се игра на приватни часови, да вежбаат и други активности. Често поминуваат значително време во колата, патот, често ги менуваат местото на живеење. Децата треба време со родителите и време за игра која не беше планирано однапред, и тоа не е случај со децата на денешниот ден. Повеќето деца поминуваат помалку време дома со своето семејство отколку што беше претходно случај со нивните врсници. Повеќето родители се согласуваат дека проблемот обично се случува кога децата побара да го "сменат место". Излегува од куќата во текот на утрото и спиење често нанесе болка. Се чини дека нешто во што повеќето деца уживаат во истиот оној кој вози ни луд. Децата кои живеат во сегашноста. Нивното внимание е целосно фокусирана на нивните потреби, чувства и она што го прават во моментот. Кога ќе ги поттикнувам да се "излезе веќе", или Терамо "да спијам", ние излезе на сегашноста. Ние обично мислат за тоа каде да се добие и што следно да направи. Како промена на местото за дете значи дека треба да го оставиме тоа за вас со радост, тоа е природно да се спротивстави на промена. Единствената вистинска конфликтот што постои помеѓу родителите и децата е конфликт на потреби. Излегувањето на куќата е нашата потреба. Принудување деца да спијат е нашата потреба. Кога детето треба да го поминувам времето со нас, или да бидат оставени сами да се игра, тој знае дека напуштањето на куќата или одење во кревет ќе значи дека нивните потреби остануваат неисполнети. Протест дека експонати однесување е во спротивност со потребите на родителите и борба за превласт. Многу родители велат дека децата уживаат додека се на одмор или кога во посета на роднини и пријатели. Кога го прашале што мислат зошто само да уживаат во овие моменти, одговорот е секогаш ист, "Ние имаме повеќе време и повеќе луѓе се присутни кои им помагаат да се справи со се што е потребно, па затоа повеќе време за нас и повеќе енергија и внимание кај децата" . На кој начин можеме да го постигнеме тоа во секојдневниот живот? Ние може да има чекор по чекор, да почнат да се создаде повеќе "возрасни ресурси." Родителите може да побара роднини и пријатели повремено да поминуваат повеќе време со своето семејство. Покануваме и други семејства да се дружат или neporodične пријатели да стане дел од "нашето семејство". Ова ќе биде "избран на поширокото семејство." Кога имаме повеќе луѓе ќе биде полесно да се задоволат потребите на децата, потребата ќе биде помалку конфликт и помалку борби за моќ. Дури и еден час во неделата, во присуство на повеќе луѓе, има позитивно влијание врз нашите односи со децата. Обезбеди повеќе "возрасни ресурси" би значело бара помош. Многу родители сметаат дека е тешко да се. Се чувствуваме како да сме се наметне, или треба сите ние може да се постигне сам. Сепак, вистина е дека никој од нас не може сам. Сите ние треба да работат заедно дека сите ние успее. На децата, кои сега се потпираат на нас и бараат да им помогне да ги задоволи нивните потреби, еден ден ќе биде возрасни дека ние може да се потпре. Тие ќе бидат во можност да обезбеди колку што беа дадени. Ние нема да добие уште една шанса да се "да уживаат во нив, а тие се мали." Задоволат потребите на вашите деца бара време, енергија и човечки ресурси. Ако не сте во состојба се најде на ресурси, а децата се млади, ние треба да се справи со неисполнети потреби како возрасни. Детството е тажно. На повеќе "возрасни ресурси" создаде, толку повеќе треба да бидат пополнети. Затоа сите ние ќе уживаат повеќе деца, и додека мал, но како возрасни. Од "Дете плус " - -трансилате ЕК
112
32
3
2,68%
Развојот на моралот преку пеење и ритам Март 13, 2012 На теренот сме фирма, исправен и лесно. Ние не се плашиме од ништо, бидејќи заедно ние сме силни. Децата доаѓаат на училиште не само да се стекнат со знаења за разни објекти, но за да се стекнат со потребните вештини и да развијат вредности, кои се неопходни за успешно и продуктивен живот во иднина. Со оглед на тоа што не знаеме како ќе изгледа светот 10, 15 или 20 години, кога основното денешните ученици се постари лица, единственото нешто што има смисла е да ги подготви да биде такт да знаете како да соработуваат, комуницира, решавање на проблемите, план. .. Без оглед на светот, тоа е, овие вештини ќе биде важно. И како да се развијат овие вештини? Сигурно не е само приказна која е важно да се соработува, тие мора да бидат добри пријатели, тоа не е убаво кога ќе се борат ..... Се разбира дека е важно да се разговара со децата за овие работи, но уште поважно да им се даде можност, преку различни активности, се доживее она што значи соработка, надминување на конфликтот, за решавање на проблемите. Наставниците имаат можност на децата преку разни игри, песни и активности допре животот на развојот на животот вредности. Холистичкиот пристап за работа со деца вклучува ангажирање на целата да се биде во процесот на учење. Со помлада возраст, што е исклучително важно во процесот на учење да се вклучат дете на физичко ниво, преку соработка со движење, ритам, координација. Децата треба да се доживее во светот kinesthetically, и одговарање на оваа потреба, можеме да ги запознаам со важни прашања како што е соработката, почит, почит, љубов за убавина ... Подолу е една песна (со движење), која може да работи со ученици од оценки 03:59, кој е дизајниран да се стимулира природна потреба на децата за соработка, учење и припадност. Се разбира, важно е дека ако го правиме тоа песна со мојот оддел, ние стануваме пример за деца од страна на изрекување на песна не само автоматски, но со внимателност и свест за тоа дека важно е дека ние зборуваме, да се хранат нашите деца и на душата и ги носи на цела класа во хармонија и позитивни групната динамика. На теренот сме фирма ... (Март) исправено и лесно ... (Постојаниот десно) Ние не се плашат од ништо ... (Рацете пред вас и се протега вашите дланки се сврте настрана од вас, така што се чини даде знак за "стоп" ) Бидејќи заедно ние сме силни ... (Фати под рака со студентите стои веднаш до нас) Во училиште ние сите доаѓаа ... (Испружи рацете) Д и стекнување на нови знаења ... (Оружје прекрстени на градите) D и да научат да бројат и да пишува сите букви ... ( прсти да движења како да се смета ) D и да научат да се сакаат ... (Рака стави на срце ) светот во кој живееме ... ( ширењето оружје ) D и да ја цениме убавината ... (Рака стави на срцето) Искреност и добрина ... (Рака на срце / градите) Д и растат во добрите луѓе и добро вреди да се работа ... (Раширени раце во круг над главата) помагаат едни на други ... ( покаже лево ruk со левата, десната рака на десно ) да се изгради еден свет полн со хармонија. ( се одржи на раката ). Оваа песна е превземена од програмата на холистичкиот пристап во работата со децата во прво одделение , кој е Жан Borisavljević дизајнирани и имплементирани за работа со прво одделение наставниците во учебната 2008/2009. година. Оваа програма е заснована со акредитирана програма за обука "Кон Учителот учи секого со радост и лесно." Tekst - "Zlatna djeca" EK
135
45
9
6,67%
Играта како подготовка за училиште 1 Август 2012 Денес постојат многу книги и различни содржини кои родителите може да се понуди да им помогне подготват децата за на училиште. Сепак, голем број на игри и активности секој ден да вежбате со децата и да придонесе за развој на когнитивните способности, перцепција, меморија ... Нашиот соработник Милица Митровиќ има подготвено предлог на некои од овие активности. Се однесуваат еден збор: Играта евиденција на hyphenation подготвува дете за настава читање и пишување. Оваа игра прво треба да се вежба изговорот на зборовите од слогови во своето име: A-na, Ма-I, тогаш полесно зборови ма-ма, BA-БА, Та-та. Оваа игра се случува со фрлајќи топката, вели еден родител или два слога и детето фрла топка, детето треба да се заврши на зборот, а тоа само затоа што тој вели слог, ја фрлаат топката понатаму. Признаваат на звукот Тоа не е лесно да ги учат децата да слушаат и да ја слушнете. За ова тие бараат чести и систематско вежбање. Во текот на прошетка отстапуваат вниманието на детето на различни звуци во природата (шуми, реки, железници, транспорт, домување). На овој начин детето ќе научи да ги слуша и да се анализира звуци. Вие исто така може да даде инструкции на детето ги затвора очите и се обидува да го признае звук работа што да прават (udaradnje дланка на дланка, кинење хартија, осветлување натпревари, тропа на вратата ....) Запомни она што е прикажано на сликата Детето е многу пати го разгледа илустрации на сликата книги, енциклопедии и книги, го опиша она што го гледа, а она што е прикажано на нив. Во оваа игра се користи за гледање на непознати датотеки и обезбедува пол минути за да ги видиш детето. Потоа, сликата опфаќа задача на детето е да се опише она што се гледа во Сл. Повторете го ова неколку пати. На овој начин ние се развие детски внимание, речник, и логично размислување. Омилени разгледници Јас gre со слики, разгледници ги охрабри децата внимание, меморија, перцепција. Разгледници се шири на масата. Задачата на детето е брзо да одговори на прашањата се стави за да го Posavlje. Прашања да побара, се разбира во зависност од содржината и разгледници psotaju постепено влошување. На пример: - На разгледница која има повеќе сино или црвено? - Кој има најмногу луѓе? Растенија? Животни? - Прикажување на работа, играат спорт? - Објаснете зошто мислите така? Глас игри кои ја стимулираат когнитивниот развој: - Што може да биде сино? - Што овошје е црвено? - Кои животни имаат две нозе? - Опис на животното; - Што е во бањата? - Што има во оваа просторија за да започнете со писмо S ? - Листа на три животни со имиња почнува со М ? - Она што ние треба да ги купите во продавница што почнува со буквата К ? - Што е потребно на лекарот во својата работа? - Што животни живеат во шумата? - Како да ние колективно се јавите на куче, мачка и хрчак? - Кој ден доаѓа по Четврток? - Што е првиот лет? - Кои глас се слуша во овие зборови: што, лисица, носот, за прицврстување, уста? - Кукла е играчка, играчка дека знаете повеќе? - Како тоа може да биде? - Што да правиме со пенкало? - Спротивностите се: големи-мали, високо-ниско ниво, долго-кратко ... - Кога ќе дојде до градинка? - Кога ќе одам да спијам? - Што е името на човекот, жената која учеа децата во училиште? - Кажи една реченица на еден поинаков начин; - Prepričaj приказна; - Состави приказна врз основа на серија на слики или слики; - Состави приказна од неговото лично искуство; - Состави приказна врз основа на дадената збор (глувче, сирење, мачка); - Најди Рим: Сека - млеко - Ехо ... - Играј Kaladont : Кажи збор за конечниот писмо; - Кругот сите зборови на последниот глас на Т; - Затворете ги очите и велат дека ќе го слушнете звуци; - Зборувајте гласно-тивка, високо-ниско, брзо-бавно; - Што звуци слушаш во зборот мачка? - Што збор слушаш ли кога ќе се каже МА-Ка-часа? Давање на инструкции, кои бараат меморија, ориентација во простор и рефлексија - Touch левата рака, десното уво; - Ставете ножици зад предните-пенкало; - Покажете црниот круг е во бела квадратни; - Оди во друга соба со три полици и донесе на жолта книга; - Хит во ногата, и двојно скок на една нога - Оди еден чекор назад, согласив и го удри стапалото против кат EK
99
41
3
3,03%
78
40
4
5,13%

No comments:

Post a Comment