Saturday, November 10, 2012

NASTAVNICITE POVECE PISARI ODOSTO UCITELI I KOMENTARI



 
 
 
 
     

Наставниците повеќе писари одошто учители

Други вести
Највести
Коментари и дебати
Александар Димковски
Гревовите и заслугите на Коце и на Јани
Во проектот „Скопје 2014“, кој опозицијата жестоко го напаѓа, нема само споменици туку многу повеќе, тоа се административни објекти и згради на државни институции, чија изградба е финансирана од институциите што ги градат (министерствата ...
 
Кирчо Арсовски
Совети за расипаните
Можеш, на пример, да повикаш некоја девојка, која е дипломиран филолог, која преведува од англиски главно судски акти и е без работа, зашто таквите ги има многу, па оваа бедна држава не може сите да ги вработи. Едноставно, ...
 
Здравко Савески
Класните разлики до небо!
Во Македонија некои едвај сврзуваат крај со крај, внимаваат како ќе го потрошат секој денар, но за некои во Македонија живот се живее! ...
 
 Печати | Прати ја страницата | Врати се назад
 
 

Секој наставник треба да има листа за проверка, на која секој ден треба да пишува буквално за секоја активност за секој ученик, на секој час. Освен во дневникот, тoj мора да го запише часот и во електронскиот дневник. Треба да пишува и тематски, дневни и годишни подготовки, неделни распределувања, записници од родителски средби, планови и извештаи за реализирани екскурзии

 
 
  
Административните обврски може да влијаат на квалитетот на наставата
ХАРТИЈАТА ГО ЈАДЕ ВОСПИТНО-ОБРАЗОВНИОТ ПРОЦЕС
Те молам, најди ми на Интернет информации за празникот Курбан-бајрам. Треба да им објаснам на учениците зошто муслиманите низ светот го празнуваат. Немав време јас да сурфам, цел ден пишував подготовки и записници, а сметам дека децата треба да знаат подетално зошто се слави овој ден. И знам дека ќе ги интересира тоа и ќе ме прашуваат.

Вака го замолила својот син наставничка што предава во едно скопско училиште, еден ден пред празникот што за муслиманите беше неработен. Со новите правила и законски измени, наставниците се преоптоварени со стари и нови административни обврски, па воопшто немаат време да се подготват за часовите што ги одржуваат на училиште, камоли, пак, за нешто дополнително што го дискутираат на час, а е надвор од наставниот план, како што е примерот за Курбан-бајрам.

Покрај тоа што е технички неизводливо да се стигне со сите обврски, овие ангажмани го намалуваат квалитетот на наставата, предупредува Синдикатот за образование, наука и култура (СОНК), како и професорите што предаваат во училиштата.

Подготовки, планови, записници...

Секој наставник или професор треба да пишува годишен план за работа, да води тематско процесно планирање, да има дневни подготовки за часовите, да пополнува свое портфолио, да пишува планови за консултативна и дополнителна настава, да пишува писмени записници од одржани родителски средби, како и од поединечни средби со родители. Секој наставник треба да има листа за проверка, на која секој ден треба да пишува буквално за секоја активност за секој ученик, на секој час. Освен што за сето ова губат премногу време на администрирање, мораат и освен во дневникот, часот да го запишат и во електронскиот дневник.

Дека сето ова одзема енергија и време, за наставникот да е способен потоа да го предаде материјалот на час како што треба, претседателот на СОНК разговарал со министерот за образование и наука Панче Кралев.

- Добивме ветување дека овие проблеми ќе се решаваат етапно. Наставниците навистина се растргнати.
Од нив се бара и постојано да одат на семинари и на обуки. За секоја обврска мораат да имаат писмен доказ, оти тоа инспекторите го бараат кога прават увид за нивата работа. Законски од наставниците се бара 30 отсто од наставата да ја изведуваат на компјутер. Како тоа да се реализира кога има голем број училишта во кои не се употребуваат компјутерите поради различни причини? Во едно училиште немало струја, во друго немало Интернет, во трето, пак, се оштетени и не се користат. За сето ова не се виновни наставниците - вели Јаким Неделков, претседателот на СОНК.

Тој вели дека и описното оценување во одделенска настава е проблем.

- Родителите не знаат како да ги толкуваат речениците во свидетелствата на своите деца. Наставниците не смеат да напишат дека некое дете не знае, оти тоа ќе го натерало идната година да не учи. Затоа треба да се врати бројченото оценување, заради појасно согледување на усвоените знаења на учениците - смета Неделков.

Нереални оценки

Еден професор може во практиката воопшто да не е квалитетен, но ако има куп записници на хартија, ќе добие најмногу поени од просветниот инспектор и ќе важи за одличен работник, вели д-р Тамара Ќупева, професорка по македонски јазик во гимназијата „Oрце Николов“.

- Инспекторите овие неколку дена доаѓаат во нашето училиште и буквално бараат хартија - тематски дневник, портфолио, планови, подготовки..., а никогаш не се земаат предвид мислењето и оценката за наставникот дадени од учениците. Времето што го трошам за сите тие административни работи прави да немам време да се подготвам за самиот час. Инспекторите бараат од нас нешто што реално не можеме го реализираме. Можеби во училиштата треба да има некакви администратори, кои би ги пишувале сите овие работи, наместо тоа да го правиме ние - реагира Ќупева.

Во Министерството за образование и наука не беа достапни за одговор на прашањето, дали планираат да преземат нешто за да се реши овој проблем.

Што треба да пишува секој наставник/професор? 
- Годишен план за работа
- Тематско процесно планирање
- Неделно распределување на наставните содржини
- Дневни подготовки
- Портфолио
- Планови за дополнителна настава
- Писмени записници од одржани родителски средби и од поединечни  средби со родители
- Во листа за проверка ја запишува секоја активност на секој ученик, на секој час
- Часовите, освен во дневник, ги внесува и во електронски  дневник
- Пишува најмалку 10 теста и наставни листови  за едно полугодие
- План и извештај за реализирани екскурзии
- Води евиденција за плаќање екскурзии, ужинки, списанија

 
 
   
Автор: Антонија Поповска-Христов   Фотографија: Дарко Андоновски
 
   
   
3
сподели на пинг
   
 
   
Веста е прочитана: 4235          Оценка: 4,8  
   
    Оставете коментар

Правила за објавување на коментарите
 
   
С.Ивановски
Бев професор во средно училиште 5 години. Ја напуштива таа работа поради МАЛА ПЛАТА и ГОЛЕМА БИРОКРАТИЈА. И денес, кога ќе ме сретнат моите поранешни ученици, чувствувам од секогаш срдечниот муабет дека им е драго што им бев професор. Мислам дека НЕ СЛУЧАЈНО е недопустиво многу бирократизирана работата на просветните работници. Тоа е и причина за се понеквалитетна настава, бидејќи како пример, неприфатливо е наставниците да водат 2 дневника, електронски и пишан. Тоа никаде го нема. Законодавецот морал да пресече, или едно или друго. Да не зборам за папирологија на која ги принудуваат наставниците. Апсурдно е до толкав степен да се бирократизира наставниот процес, а на крајот на годината сите, или речиси сите, да се одлични и многу добри. Дури и самите инспектори, користејќи ја својата положба, на крајот на годината ургираат кај наставниците кои се под нивна надлежност да дадат 5 наместо заслужената 3. Сите овие работи докажуваат дека образованието ни е многу заглавено.
 
nastavnik
a sto e rabotata so platite!? dali nekoj prasuva dali e dovollna i dali treba da rabotime plus druga rabota za da gi izdrzuvame semejstvata, i kade togas da go najdeme toa vreme za site tie administrativni raboti
 
очекував вакви мислења
Пак дрвја и камења по наставниците. Обидете се една недела да предавате па тогаш зборете колку работни часа има наставник. Тој што мисли дека треба од 8 до 4 да се работи прво нека обезбеди столче и маса за секој наставник и ТИШИНА за тој да може да се сконцентрира на работа. А вие што мислите дека навистина треба волку папирологија, се сложувам, ама во нормални условио кога се работи со 15 ученици а не со 35 како овде. Која натприродна моќ е потребна да се внимава на 35 деца истовремено и за секое да се забележи што научило. Мирослава, и ти веројатно сакаш деца, ама да те видам во училна да поднесуваш кога сите зборат во еден глас (веројатно некаде така се воспитани) и да видам колку време ти треба да подготвиш час и како ќе одржиш внимание на 35 деца што не сакаат да учат. А да се каже добар ден, извини, и сл. деца учат дома, илјада наставници не можат да ги научат она што треба од родителите да усвојат. И зошто мислите дека наставниците речиси без пари треба сето тоа да го прават?
 
Млад Професор
Почитувани, се е во ред што веќе е наведено, но кажете ми како и во кои услови би работел млад надежен професор кога статусот не му е решен и постојано ја менува работната атмосфера, односно училиштето. Лесно е да се зборува од страна. Дојдете директно во образовниот процес и пресудете. Ние сме вторите родители на вашите деца, можеби и први. Затоа не судете однапред. Бидете поздрани и дојдете заедно да работиме со вашите деца, да ги видите и во друго светло....
 
gorde
Nastavnicite pisuvaaat i mnogu poveke od ona sto pocituvaniot novinar go zapisal - plan za dodatna nastava, slobodni aktivnosti itn. Gospodata kojsto mislat deka nastavnicite rabotat samo nekolku casa bi bilo dobro samo edna sedmica da dojdat da sedat vo ucilnicite tie nekolku casa pa potoa da diskutirame - dali treba da se razdvizime? Imajte vo obzir deka vodat griza za 25 - 30 pa i poveke ucenika. Sto se odnesuva do pisuvaweto zaprasajte se dali treba da realiziraat nastavna sodrzina za 40 min. ili cel cas da pisuva koj ucenik sto kazal? Ako ja stavime i sekojdnevnata podgotovka za sledniot den - vreme koe sto e mnogu podolgo od nekolku casa tesko deka moze da se kaze deka rabotat nekolku casa. Akose misli deka ucebnikot e razrabotena sodrzina voopsto ne e taka.Prasanjeto za ocenuvanjeto opisno ili brojcano e mnogu kompleksno sto ne bi mozelo da se prodiskutira na ovoj nacin. I dvata nacina na ocenuvanje imaat svoj pozitivni i negativni strani(za osnovnoto obrazovanie .
 
Nastavnik
Сите имаме вина во неквалитетот на нашето образование. Има и такви и вакви наставници но факт е дека и кај едните и кај другите резултатите опаѓаат. Треба и евиденција и контрола на нашата работа но во рамките на нормалата. Ова што денес се случува не е на корист на учениците.Родителите немаат 5 мин време да одвојат за нивните деца и да ги постават темелите на општата култура. Министерството има своја вина затоа што за жал нашето образование е проект - образование. Фати проект земи пари и преправај се дека го спроведуваш. Ако јас се прашувам она што не чини во образованието е следното: нема планирање на образованието, основното е пренатрупано со предмети, средното плаче за реформи, високото е за намалување на процентот на невработеност. Нека се направи еден долгогодишен план и нека се спроведе постепено, а не прво купи компјутери па мисли програми како да ги употребиш, кога ќе видиш поминал рокот на техниката. Затоа пред да обвините некого обвинете се самите себе.
 
stojan
наставник сум, магистер по настава и социолог, дали некој планира да напрви истражување на учениците на овие простори, не сите народи имаат ист менталитет, не може истражувања од САД да бидат релевантни и на балканов, мора од Биро за развој или некоја институција да направат истражување што влијае позитивно, што негативно и се како што се прави на запад, меѓутоа со наши деца, со наши ученици, нека поработат и тие од биро и министерство малку
 
НАСТАВНИК
Само да ги прашам инспекторите со кои методи и техники учеа тие што станаа инспектори и дали одржале час некогаш. Учениците не можат да се задржат на редовна настава, а тие бараат дополнителна настава и планирање и подготовка за истите. Употребата на ИКТ во наставата е убаво, но да ни понудат соодветен софтвер и материјали во електронска форма, а не само КОРИСТЕТЕ, а што и како, снаоѓајте се сами или како во многу случаи, децата нека прават сами. Користење на ИКТ во училишта во кои нема хартија или печатач, а копирањето го плаќаат самите наставници или учениците.
 
Фросина
Секој најдобро си ја знае својата професија, па затоа некомпетентните за тоа и оние што никогаш не ја искусиле оваа работа нека се воздржат од коментари. Наставниците не се мрзливи туку напротив секој си знае најдобро како да си работи со своите ученици, ако бевме мрзливи 98% од вашите деца немаше да се описменат! Папирологијата е нешто што одзема премногу време од денот а не е воопшто важна, па затоа не останува време да се подготви текот на часовите за кои и те како треба подготвување однапред!Кој знае колку време треба за да се осмисли еден час секако дека ќе ја поддржи статијава, бидејќи на овие деца денешни им треба што е можно покреативна и позабавна настава. Значи треба да се набават повеќе средства за тоа а не да се мафтаме со хартии!Не може наставникот да работи по 24 часа, и не може да работи од 8.30 до 16.30 бидејќи работата со деца не е едноставна и психичкиот замор си бара одмор!Образованието пропаѓа, но не заради мрзливи наставници. Реформи од корен и повеќе права за нас!
 
nastavnicka
Се согласувам дека децата се наша иднина и дека самите сме ја избрале професијата наставници ,а не писари! Сите ние не работиме во градски средини и со чисти одделенија.Има многу наставници што работаат и со комбинирани одд,па реализираат одеднаш по две,три и четири програми. Дневно пишуваат и по 15-16 дневни подготовки,само подготовки, а каде се другите работи што треба да се напишат за секој ден!
 
Mickey
Горан, твојот коментар без сомнеж не упатува на констатација дека-не си упатен во проблематиката... Инаку, неизоставно би знаел дека наставниците треба и да се подготвени за едукација, и да се ерудити, и воспитувачи, совеувачи и мал милион други работи, ама едно е сигурно - никако не треба да бидат административци кои по цел божји ден ќе пополнуваат топови хартија., со која ама баш ништо не се докажува и покажува , освен што се губи драгоцено време - наместо да се подготвуваат за настава, која секојдневно ќе добива на квалктет... Верувај ми, резултатот е обратен... И камо среќа да работното време трае од 8 до 16... а не како што често се счучува и до доцна во ноќта, и тоа и за викендите, посебно кај наставниците кои од разбирливи причини предаваат и по повеќе предмети...
 
Jas
А да се помести ротацијата на Земјата за некој саат??? Можеби 32 тамам ќе бидат!!! Овие планиранња и сето тоа долу наведено се да не претерам ама глупости ...Значи ако нештото не си го запишал на 20различни места исто ко да не си го направил, а да биде ситуацијата уште поиронична нештото си го запишал на 20места арно ама одиш на час ...жива материја!!!Ништо од тоа што си запишал не можеш да реализираш и замисли не е до тебе!Е сега си ја ... сега пак мора да објасниш зошто, да направиш рефлексија и да наведеш зошто си скршнал од шаблонот!!! Не заборавајте дека рефлексија се пишува за секој час! И не само тоа ...да знаете уште колку глупости се пишуваат. Резултати:Хаос!!! Исфрустрирани млади луѓе кои еден ден ќе треба да водат држава!!! РЕФОРМИ ТРЕБААТ!!! И ТОА ПОД ИТНО!!! ПС: Описното оценување било добро...Да биде работата уште потрагична и тоа е шаблон!!!
 
Blagoj
Treba namesto inspektori da ima strucni lica koi ke gi ispituvaat steknatite znaenja i vestini na ucenicite i preku niv da se vrednuva nastavata i nastavnicite a ne so fabrikuvana administrativna hartija i portfolija.
 
violeta
Pocituvaniot ili pocituvanata MM dali e informirana za rabotnoto vreme na nastavnicite? Vo ucilisteto rabotnoto vreme e navistina od 8:00 do 14:00 no,toa rabotno vreme prodolzuva i koga ce se vratat doma zosto site zadolzenija e nevozmozno da se zavrsat vo ucilisteto.Nastavnicite voopsto nemaat privaten zivot,do polnoc a nekogas i ppodolgo se ostanuva pred kompjuter za da se zavrsat site zadolzenija.Dali i tie se roditeli,luge?Imaat li tie pravo na slobodno vreme?A se prasuvam kolku vreme roditelite im posvetuvaat vnimanie na svoite deca i dali voopsto znaat sto ucat nivni deca i kako se odnesuvaat na uciliste...Svesni li se kakvo domasno vospituvanje nosat nivnite deca na uciliste?A Miroslava jas znam kako vie rabotite i deka seto toa sto go napisavte se samo zborovi site sto ve poznavaat i imale direktno iskustvo so vas ke me razberat za sto zboruvam.
 
prof.
Читам коментари од луѓе кои немаат допирна точка со образованието или со воспитанието. Да малку им е на наставниците, море клада за нив, тие паразити ништо не работат, треба нови методи во наставата (кажете ми барем една почитуван Горан). За несреќата да биде поголема лично познавам некои наставници кои, доколку ги прегледаат би добиле највисока оценка, ама како стручњаци се .... Почитувана Мирослава, зашто мислите дека образованието било нетранспарентно, и како тоа од водење евиденција се дава квалитет???? (Објасни ми те молам, просветли ме)
 
zora
Одлично, ма и многу повече. Треба и учебници да издаваме. И ако одиме старнство на некоја обука или семинар, сами си ги плаќаме трошоците. А од која плата???? 16.500 денари. На која обука, семинар со оваа плата. Моето училиште во Битола должи 20 милиони денари. Нема парно, немаше до вчера интернет..... Вечерва имаше за ова училиште и на 24вести. Па направете и вие репортажа. Инспекцијата ништо не ја интересира. Учениците се уште немаат учебници по германски јазик. А ние немаме пари да им печатиме тестови, писмени, наставни личвчиња на учениците со наши пари затоа што сметките се блокирани, а на учениците не смееме законски да им собираме пари. Со почит Зора Русмарова
 
Profesor
I dragi moi, seto ova paga vo voda koga site znaeme kako se dobivaat ocenkite na krajkot na godinata, koga direktorot ke ti kaze ne smees da ostavis kec, ovde mora da bide petka, itn. Ne podgotovki, ne planovi, ne elektronski dnevnici, sto sakaaat neka baraat, se e dzabe koga znaenjeto ne se vrednuva i koga najslabite ucenici vo moe vreme sega se na vrvot na socijalnata piramida vo drzavava.
 
daskal
nie imame park vo skoloto. ocekuvam da mi dadat motika i da kopam...ili da se uclenime u proektot "podiganje na natalitetot"
 
Nastavnik
Ne se sporeduva psiholoshkata aktivnost na nastavnicka so 25 deca I psiholoshkata aktivnost vo kancelarija 8 h..koj ne rabotel so deca ne e kompetenten da tvrdi deka treba I nastavnicite da rabotat do 16h.
 
Ana
Odlicno razrabotena statija, rabotite se sogledani vo vistinsko svetlo. Komentari od tipot "kolku saati rabotat nastavnicite" se neizdrzani, mozebi casovite traat 4-5 saati, no za toa vreme se raboti so maksimalna koncentracija so 30 posebni licnosti, sekoj so razlicna potreba I kapacitet. posle toa, ima doma podgotovki i papirologija uste najmalku 3-4 saati. A ako sakame casovite da se nemonotoni, kreativni i motiviracki, uste najmalku 3-4 saati odat na kreiranje na baranje interesni sodrzini na internet i kreiranje soidvetni nastavni livcinja. Osven nastavnik , jas sum i administrator, smetkovoditel, ikt ekspert, kreativec, likoven umetnik, psiholog, socijalen rabotnik, prva pomos, itn. Vo mnogu slucai, improvizator. Najcesto potceneti do maksimum i mozebi edinstveni za cija rabota sekoj laik si zema za pravo da komentira.
 
olimp
avtorot da se zapoznae so vistinskata rabota na nastavnicite pa potoa da objavuva,pa sepak ste novinari.
 
Весна
Јас сум наставник Горан и сакам да ти објаснам колку работни часа имам, 10 ете толку!!!!Сакам да знам што работите Вие Горан? Дали вие сте се запрашале колку време ти треба да ги напишеш сите овие листови погоре набројани и дали знаеш колку време му треба на еден наставник да пргледа писмени, тестови, контролни...верувам дека незнаеш.А се прашувам зошто велиш дека немаш право на коментар , кој ти го ускратил??Мене на родителската родителите ме прашуваат и јас со задоволство одговарам, никому не му ускратив право на коментар. И сакам ад те прашам за какви мрзоволни наставници зборуваш???
 
Резервов
Горане, ти не само што си адвокат на Владата, туку , очигледно, и прилично искомплексиран. Случајно да не мислиш дека родителска средба е седница на Собранието на РМ, па да ти подготви собраниската служба материјали. Ха, ха.. А, колку работни часа имаат наставниците? Па повеќе од тебе очигледно. Ако иднината е во пополнување на формуларчиња за ова и она, а не во вистинска едукација на детето и стекнување на неопходни занаења, тогаш, да, во право си. Трагедијата е дека и советниците на министерот за образование го делат, изгледа, твоето мислење. Ако, убаво од тебе што си се потрудил да размислуваш на тема што не ја разбираш.
 
mitko
nastavnicite deneska se se samo ne nastavnici . tie moraatda gi vodat site navedeni administrativni raboti so stos e pretvaraat vo , administrstori , pisari kompjutergii i sto li uste ne , apritoa zaradi vakvata nastava , se zapostavuva nivnata osnovna dejnost , za koe nesto istite se skoluvale i ucele a toa e vospitniot o obrazovniot proces , za zal vospitanieto i obrazovanieto se trgnati nastrana ( site onie koi velat deka ima dovolno vreme za se ili se nadvor od obrazovniot proces i nikogas ne sednale vo obrazovnite klupi, pa zatoa odat po ona sto najcesto go zbori carsijata )no vistinata e taa i neka ne ne cudi sto se pocesto vo ucilistata ni se slucuvaat tepacki , nasilnicko odnesuvanje i sl , koga za vospitanieto nastavnikot ednostavno nema vreme prenatrupan od eden kup drugi gluposti , kako i dae najmnogu stradaat onie zaradi i koi postoi ucilisteto i obrazovanieto DECATA. no toa e vistinata vo nasata mila i sakana ni makedonija
 
мирослава
Никако не смее да се врати оценувањето со бројки, барем до трето одделение. Тоа е нешто најпозитивно. Тоа не треба да се менува. Самиот родител знае колку знае детето, колку тој работел и се советувал со наставникот. Тука се е во ред и да не се правиме малоумни. Во светот постои истражување дека токму оценките ги прават децата агресивни и нетолерантни и демотвивирани. Тие родители што се обидувале да ги протолкуваат речениците во свидетелството ја утнале поентата. Многу ми е жал! Штосе однесува до наставниците, можеби сега се малку преоптеретени...но вака е подобро, малку да се раздвижат и замислат. Колку само образованието во училиштата ни беше зачаурено и нетранспарентно. Одлично, да се запишува секоја активност на детето на часот. Па треба се води евиденција и да се дава квалитет, нели децата се нашата иднина. Нели сакале да бидат наставници. Нели ги сакаат децата. Незнам само што токлку ќе се подготвуваат за часот, кога сите методски единици им се подробно разработени...
 
Tanja
Roditel sum na kerka vo 5to odd.i nastavata e navistina teska,ucat raboti sto jas gi ucev vo sredno.Mnogu se zamoruvaat so tie israzuvanja na internet,za domasni sto im davaat,knigite im se so sodrzina so mnogu novi zborovi koi decata ne gi razbiraat.Nastavnicite ne im posvetuvaat dovolno vnimanie -vo smisla pedagok-ucenik,oti navistina premnogu imaat listovi i listovi i trista glupos toa opisnoto ocenuvanje e haos,zamoruvanje i ne tolku efikasno ocenkite si se ocenki.Koga i velam na kerka mi da uci i oti e tromesecie taa mi odgovori oti nema sega ocenki tuku opisno e mamo,voopsto ne razbira oti toa e isto tuku gleda deka nema ocenka tuku samo referati za sekoj predmet posebno,pa taka i ova vlijae loso kaj ucenicite.So staroto ocenuvanje i nacin na predavanje sigurno decata ke imaat moznost da naucat poveke i nastavnicite ne ke se zamoruvaat so tie referati ,izvestai i dr.gluposti ,tuku vo celost ke bidat posveteni kon decata i sodrzinata na casot i predmetot sto go predavaat.
 
Za ucitelite
Prakticnata realizacija i direktniot proces na ucenje e totalno nevazen pri bilo koja evaluacija napravena od bilo koj, bidejki da bese vazen ke se upotrebuvaa i kompjuteri i tehnika i e-nastava i nemase da se davi obrazovanieto vo birokratija i diktatura propratena so nevidena korumpiranost kaj onie koi treba da se obrazuvaat.Celta e sposobni mladi lugje i zadovolni uciteli koi konecno ke uzivaat vo svojata rabota namesto.Ucitel e edinstvena profesija koja od start e docekana na noz pri sto ucitelot a totalno i apsolutno onevozmozen bilo kako da se odbrani i zastiti.I kolku poveke se trudi tolku po porazitelno i pogresno e "prifaten".Koga obrazovanieto pagja na ova nivo, nesto navistina truli vo opstestvoto.
 
јана
Оценка од учениците. Штета што инспекторите кога одат на проверка тоа не го бараат. Мислењето на учениците честопати знае да биде субјективно, бидејќи се работи за малолетници, но мора да се чуе и тие што мислат за наставата и наставникот.
 
Djimi
Videla zabata kako go potkovuvaat konjot i taa dignala noga.Se ova sto e napisano za obrazovanijeto e cista glupost ili perenje na pari preku nabavka na kompjuteri i semenar. Gospoda od godina vo godina kvalitetot na ucenicite opaga i sto sakate da pravite prvo treba da gi naucite decata da ucat sto vo ovaa pogresno postaveno opstestvo e nogu tesko.Komplet drzavata e postavena na krivi noze i sega barame da se ispravi.Dokoga ke ne zamatuvate so gluposti i gi asirate lugeto.
 
MM
Ako rabotat od 08 i 30 do 16 i 30 ke imaat vreme za se
 
Goran
Navistina se prasuvam dali nekogas nasite novinari ke pocnat da gi razbiraat nestata koi se sekade vo svetot voobicaena praktika.Ne sakam da me razberete kako advokata na vladata,no najposle mora da se promeni so mrzovolnots na profesorite i nastavnicite.Dali ste se zaprasale kolku raboti casa imaat tie,pred da pravite bilo kakvi analizi. Seto toa sto se bara e spored mene neophodno i treba da se rascisti so zastareniot pristap kako dosega da se nema nikakva evidencija sto istite rabota.Jas licno site ovie nesta gi smetam za normalni i neophodni,problemot e za lugeto koi seuste ziveat i rabotat spored zastareni metodi.No zaboravame deka tokmu tie treba da ja educiraat nasata mladina i ja pripremat za idninata.So vakov pristap na postojano baranje opravduvanja e smesno.Moeto prasanje e zasto nastavnicite ne ne informiraat nas roditelite pred sekoja roditelska,a ne da odime na sredba bez pritoa da nemam nikakva podgotovka i gi slusame samo nivnite objasnuvanja bez pravo na komentar....
 
 
  Powered by Dejan Jovanovski  

No comments:

Post a Comment