Thursday, March 22, 2012

ПРИМЕНА НА МИЦРОСОФТ АЛАТКИТЕ ВО НАСТАВАТА ВО ПРВО ОДДЕЛЕНИЕ


НАСТАВА-УЧЕЊE    наставник                                    Соња Даниловсka  
     


                                                                                           





                                                                                                  


-С ДАНИЛОВСКА
Содржини на сајтот



            



Пребарување






      






        



   

  











         












       

















          































              
























    




          

























    


   
  




 Примена на Microsoft алатките во наставата во прво одделение



             


 После посетената обука за користење на Microsoft алатките во наставата, еве како ние учиме, стекнуваме знаења но и ги утврдуваме стекнатите знаења користејки ги овие алатки.

Ова е видео записот од активностите на овој интегриран наставен ден со наслов - Животните се живи-домашни или диви , преку користење на Microsoft алатките и тоа: пребарувачот Bing, AutoCollage, Flashcards i Songsmith



                                    

  A ова се дел од активностите  во текот на наставниот ден преку фотографии
 Како воведна активност ја имавме играта -Погоди кое животно сум??- со која преку игра со имитирање на движењата и звуците на животните погодувавме за кое животно се работи, а потоа разговаравме за него. Беше многу интересно и забавно. 

              Photobucket  
Користени Microsoft алатки при реализација на содржините на интегрираниот наставен ден Животните се живи-домашни или диви
   
-Интернет пребарувач Bing
  Со помош на овој пребарувач пронајдовме слики од домашни и диви животни и ги опишувавме (изглед, место на живеење, исхрана и користа од животните)
Photobucket

Photobucket

          Photobucket  


                                             
                                                                                                      
  
 Потоа со помош на Microsoft алатката AutoCollage од истите слики направивме албум од диви и албум од домашни животни. Истите албуми ке ги испринтаме и ке си ги ставиме во училницата. Еве погледнете ги албумите изработени во AutoCollage
               Photobucket


                                    



                                             Photobucket

 


    Со користење на алатката Songsmith ја пеевме песничката Меца, а оваа алатка ни овозможува да го снимаме нашиот глас, а потоа да го преслушаме. Исто така оваа алатка Songsmith ни дава 
Photobucket
можност да ја пееме песната во различни стилови и ритам на музика како и со различно темпо (бавно или брзо). Ние уживавме додека си пеевме, а потоа најсреќни бевме кога се слушавме. Пеевме групно но и во дуети. 


                    Photobucket                    Photobucket    
  

                                                 Photobucket        
Во шумичка деца има една меца, медец таа краде и слатко го јаде!!! 

                         
                                      Photobucket            Низ горичка шета таа мечка клета, вчера јас ја сретнав-во бегање летнав!!         Photobucket                 


                                                                     Photobucket


  
Алатката Flashcards ја искористивме така што го утврдивме нашето знаење за домашните и дивите животни преку погодување на гатанки. Оваа алатка овозможува да учиме, повторуваме и на крајот ни овозможува да дознаеме колку сме имале точни одговори. И знаете што??? Ние ги погодивме сите гатанки со сите точни одговори.
 
 Photobucket


 
   
 Photobucket

                                                         



А ако сакате да ја погледнете и вие да ги погодувате нашите гатакни, само кликнете на линковите.
 


     

Календар
«  March 2012  »
Su Mo Tu We Th Fr Sa
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Посетители

Total online: 3
Guests: 2
Users: 1
Sonja







    Администратор и креатор
наставник   Соња Даниловска
                     























      
































     





















      















    



















      



















       
                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment