Само уште од рана возраст да се научи детето да се мисли, да ги споредиме, класифицирање и ориентација во просторот, да му покаже дека математиката може да биде пријатно и интересна забава. Не без причина се нарекува кралица на науки.
Погледнете како ние се обидуваме да го скроти од почетокот на броеви, собирање, множење, дропки, и многу други прашања во форма на едноставни игри и дневни активности.
Обоени блокови, стапови, камења или костени, сите предмети околу нас може да се користат да се воведе вашето дете во светот на математиката. Првата област на Michálek кога тој беше 2 години, е шарена броеви на картички А4. Гласно ја изговараме цифрата и се фрламе на него или да се подигне високо. Дете комбинирање забава и учење за движење на бројки брзо да ги скроти и се сеќавам. Постепено ќе научат распоред бројки од најмалите до најголемите. Ние може да се визуелизира на блокови или стапчиња уредување на нив од најмалите до најголемите.
А одличен начин да се запаметат бројки и консолидација магија забава се базира на метод на добар почеток. Овој метод се состои во поддршка на психомоторниот развој на детето преку добро организирана забава и активен мулти-сензорна учење графички симболи: лесно шаблон, букви и карактери математика. Само една лента или плоча посипете малку песок, гриз или breadcrumbs и пракса пишување цифри. Тоа е одлична форма на забава воведување на нашето бебе во светот на математичките знаци или бројки. Шаблони за податоци или бројки визуелизација во форма на соодветен износ на точки може да се симне бесплатно на блогот и печатење.
Уште еден елемент кој треба да влезе од рана возраст да развијат вештини за ориентација во просторот. Локацијата на објектите околу нив, во однос на сопственото тело. Забава наставни концепти како што се (лево, десно, нагоре или надолу, зад, под, покрај, w).
Едноставна забава за деца од сите возрасти во текот на кој детето учи ориентација и репродукција. Ние треба голема карта на половина и преполовена од повеќе од истата предмети (играчки), или личности. Дете или родител става дополнителни елементи на една страница на хартија, а другиот е поставен во близина на истите елементи во вистинските места. На врвот на картичката, на дното, во средината на десната или левата страна. Во зависност од возраста на детето ги оценува тешкотии забава се претвора во улоги. Нешто на огледало.
Друг одличен начин на учење простор, логично размислување и планирање се независни за да се создаде лавиринти и игри. Ние можеме да го направите тоа со користење на кутијата и wylepić со пластелин пат лавиринт. Идеално, исто така, за картон и рециклирани материјали. Обидете се, исто така, мора со своите деца се подготви лавиринт на креда на училиште лулашките. Тоа е дефинитивно еден од најдобрите игралиште.
Класификација, акции, исклучување од колекцијата. Тоа е навистина лесно прашања, ако ги воведе во форма на игри, а потоа се пресели на реалниот живот. Способноста на логички групирање на објекти според нивните карактеристики и својства, да забележи разликите и сличностите може да започне веќе dwulatkami. Сортирање играчки или личности во збирките на детето многу кул предизвик. Поставување во голем број на исти играчки плус еден дополнителен отстапуваат од нив го прави детето фаќањето разлики се чувствуваат посигурни и подготвени да учествуваат во такви активности. Исто како и во текот на играта, во сортирање и групирање на објекти според сличностите во жетва.
Бројки и цврсти материи простор е тема која ве интересира повеќето мали деца. Првиот цртежи на деца произлегуваат од основните геометриски форми, како што круг, квадрат, линии, правоаголници и триаголници. Разликување фигури, лоцирање форми во секојдневни предмети им овозможува на децата да се види дека математиката е насекаде околу нас. Да го совладате за да ги видат просторни цврсти материи и споделување на нивните последователни бројки треба да се создаде дете Geoplan. Тоа сечкање одбор со игли, thumbtacks или ноктите на која детето се ангажира гуменото да се создаде различни на посебни личности, учење да се согледа односи и заеднички елементи. Да се игра во признавањето на личности може да го симнете готови шаблони:
Учење собирање и одземање на спецификите, дали концептот на мнозинство, малцинство и еднаквост е следната фаза, која е во вредност од учење на забавен начин. Ова може да биде искуство, експериментирање, забава уметност, секојдневна активност. Ако сакаме децата да научат да апстрактно мислење, наместо да се објасни на детето и да се каже напамет ставам некои прашања, нека нивното искуство и да бара решенија во секојдневниот живот и забава.
Броеви може wylepiać пластелин, печат, ги импресионира вашите прсти, odrysowywać, пресметување, се споредуваат. Преку движење и манипулација детето учи да се размислува и да се анализира, и што е најважно за понатамошно образование. Голема помош исто така го блокира повеќето различни бои за да може полесно да се направи поделби. Овие игралишта исто така може да го симнете шаблони:
Принципот на множење и делење промена . Постариот син совлада множење врз основа на методот Монтесори. Нашите игралиште подготви посебен плоча со парче картон и пластична мрежа. Акција напишано на хартија и го стави на блокови маса (наместо да го блокира, ние, се разбира, се користат и други елементи како што се. Монистра, грав, итн.) Со помали броеви резултат може да се види без броење. Со поголем број Adas przeliczał блокови со додавање на сумата на секој ред. Детето врши дејствието, на пример, 2 × 2 наредени во два реда на два блока. На прв поглед, блокови во зградата на четири, како резултат на оваа задача. Аналогно на друга задача 3 х 5 стави во три реда на пет блокови во синот на меморија знаат дека 5 + 5 + 5 до 15 кој исто така е резултат од оваа акција. По неколку серии како забава најмалите сеќавам на принципот на множење, множење и измена се резултати или множење маси овековечат. Децата се сеќавам визуелни во мојата глава коло блокови, како и поддршка за ракување и поставување на резултатите полесно да се разбере комутативен множење или храбро.
Фракции и споделување на е насекаде околу нас. Намалување на јаболко на половина за да ги споделат за две деца, со цел на пица сече на парчиња тоа беше доволно за целото семејство, или на роденденот на уделот слатки за целиот клас. Разделување на парчиња мерење на дел од водата и состојки за тестото е за сите чиста математика што не опкружува секој ден. Ако на овој начин ние ќе го презентира нашиот свет свиња ќе биде полесно да го асимилираат основните математика. И тоа е соодветна форма на размислување е клучот за натамошен развој на логично размислување, расудување конверзија и математички концепти.
Поделба едно парче во голем дел може да се претстави на обоени блокови, парчиња хартија, или други апарати за домаќинство помагала. Манипулација на одредени предмети, споделување и гледање во текот на играта во зависност од, споредување на големината или волумен прави математика полесно и повеќе пријатни. Нашите игралиште со дропки јас подготвени посебни картички кои го прикажуваат визуелно подели фракции. Можете да ги преземете подолу:
Кога играте со фракции се совршени за хемиско wipeable маркери. Ние се опише само мал дел од нив на чинија, се создаде поделби и лесен-за бришење. Креирање на фракции и фрагменти користење гуменото понатаму диверзифицира забава. Следниот чекор е да се пополни висок вазна со вода и одредување на она што е полн со дел од вазна. Така може да се види некои зависности.
Јас ќе воведе нашите начини за поддршка на математичкото образование. Сепак, не само што ќе се грижи за развојот на оваа област на науката. Секој од вас може да се учат на вашето дете сам веќе создаде свој проект за популаризација на науката за математика во основно училиште, средно училиште или средно училиште.
Можете да се здобијат со дополнителни грантови за спроведување на нивните креативни идеи за поддршка на учењето на математиката во износ од 2 000 PLN на колку што е 8 000 Зл. Подносителот на социјален проект "mPotęga" е mFundacja , кој се грижи за развој и популаризација на науката кај децата. Секој од вас може да се поттикне наставниците по математика за да учествуваат во проектот и да добијат средства за проекти и дисеминација на математички знаења во дете-пријателски.
Во третото издание на "mPotęga" може да аплицираат за грантови за невладините организации, универзитети, библиотеки, основни училишта, основното и средното образование и неформални групи од целиот полски. Благодарение на Фондацијата mBank има наменети за финансирање на рекордни $ 1.2 милиони Зл и додели до 209 од 880 апликации.
Сите детали за проектот и добивање на грантови може да прочитате тука: На "mPotęga" mFundacji. Оваа програма обезбедува финансиска поддршка креативни образовни проекти кои промовираат атрактивен и ефикасен трансфер на знаење. Особено нагласени се оние проекти кои вклучуваат и наставникот, студентите и родителите. Зашто само преку заедничка акција, ние сме во состојба да се популаризира математика како пријателски областа на науката.
Ако оваа идеја е да се затвори дозволете ми да знам udostępnijcie овој запис го известат училиштето и да се обидат заеднички да се популаризира наставата по математика во форма на интересни игри веќе меѓу најмалите деца. Повикот за апликации за грант за 4-то издание на "mPotęga" трае 15,03-10,05. Тие може да се поднесе:> тука <.
Математиката е основа на логично размислување, ни опкружува на секој чекор, па затоа треба да бидат заинтересирани во програмата за грантови "mPotęga" и обидете се да се подготви свој дизајн. Родителите исто така може да ги достават своите проекти како родител Советот на училиште под покровителство на училиште, но тоа ќе биде најдобро да се мобилизираат наставниците и заеднички напори да го пријавите интересен проект за популаризација на математиката во вашето училиште.
Ако сте во потрага за инспирација, погледнете што се програми за популаризација на науката на математиката победи во претходните изданија доделени проекти во рамките на програмата "mPotęga"
Натпревари
Само да одговори на прашањето на овој пост:
Како да се грижи за математичко образование на вашето дете?
Конкуренција правила:
- Конкурсот е организиран Мојот блог Детски креативен, основач на Фондацијата награди mBank.
- Конкурсот трае од 14.03.2017r. да 30.03.2017r.
- Доставување на барања за натпревари во форма на одговори на прашањето на конкуренцијата во блог пост mojedziecikreatywnie.pl во рамките на 14.03.2017r.-22.03.2017r.
- Евалуација на пристигнатите апликации од страна на жирито во 23.03-2017r.-29.03.2017r.
- Победниците ќе бидат објавени на 30.03.2017r. блог mojedziecikreatwnie.pl
Среќно, драги, јас сум љубопитен од вашите одговори
2 коментари