Мајка и дете
18 февруари во 23:30 · изменета
Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува во различна перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајно значење и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не би сакал да им се каже дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "ова е само троши преведувач хартии од вредност", "najmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без JAS оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазија и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни трошоци за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано се понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кој тој не е заинтересиран, а уште полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Тоа интуиција и мајка ти даде што вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал
"Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува во различна перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајно значење и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не би сакал да им се каже дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "ова е само троши преведувач хартии од вредност", "najmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без JAS оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазија и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни трошоци за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано се понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кој тој не е заинтересиран, а уште полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Тоа интуиција и мајка ти даде што вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал "
Елизабет Kikovica
Како · Сподели
Мајка и дете
18 февруари во 23:30 · изменета
Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува различна природа перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајни што значи и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не сум Сакам да кажам дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на некои клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "Тоа е само троши преведувач хартии од вредност", "naJmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без Јак оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазии и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни цена за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кое е заинтересиран, па дури и полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Оваа интуиција и мајка ти даде дека вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал
"Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува различна природа перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајни што значи и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не сум Сакам да кажам дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на некои клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "Тоа е само троши преведувач хартии од вредност", "naJmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без Јак оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазии и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни цена за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кое е заинтересиран, па дури и полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Оваа интуиција и мајка ти даде дека вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал "
Елизабет Kikovica
Како · Сподели
Google Translate за бизнис: Преведувач ToolkitWebsite TranslatorGlobal пазар Пронаоѓач
Исклучи инстант translationAbout Google TranslateMobileCommunityPrivacy & TermsHelpSend повратни информации
18 февруари во 23:30 · изменета
Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува во различна перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајно значење и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не би сакал да им се каже дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "ова е само троши преведувач хартии од вредност", "najmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без JAS оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазија и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни трошоци за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано се понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кој тој не е заинтересиран, а уште полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Тоа интуиција и мајка ти даде што вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал
"Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува во различна перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајно значење и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не би сакал да им се каже дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "ова е само троши преведувач хартии од вредност", "najmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без JAS оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазија и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни трошоци за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано се понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кој тој не е заинтересиран, а уште полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Тоа интуиција и мајка ти даде што вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал "
Елизабет Kikovica
Како · Сподели
Мајка и дете
18 февруари во 23:30 · изменета
Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува различна природа перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајни што значи и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не сум Сакам да кажам дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на некои клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "Тоа е само троши преведувач хартии од вредност", "naJmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без Јак оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазии и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни цена за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кое е заинтересиран, па дури и полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Оваа интуиција и мајка ти даде дека вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал
"Грешка креативни активности за децата
Грешка №1. Сака да се добијат резултати, наместо на процесот на ориентација
Тука во конфликт влегува различна природа перцепција на креативната активност на детето и мајката. За мама е уште еден "лекцијата" барем имаат за цел да се подготви Убава слика или направи една симпатична занаети кои не се sramat да се вклучат во градината или донира баба, а во најдобар случај, да се осигура дека тие го учат детето да бидат привлечени или sculpt такви единици, така што никој човек имаше сомневања дека тоа е така. Од друга страна, детето гледа во креативна активност, за уште една игра, како и секоја друга игра, интересно е да се креативноста сама по себе, без оглед на она што се случува на крајот. Можеме да кажеме дека ова е најмалку се грижи за детето.
Грешка №2. Во обид да се покажат како да се
Тоа се случува дека ние не го разбираат многу добро како да држи молив, гваш сликарство се разликува од акварел сликарство, дали е вистина дека маркери - вистински зло за почетници творец, и тоа е можно да се вклучат во slikarstvoto, дури и без статив. Но, благодарение на интернет semoḱniot, ние повремено добиваат овие парчиња тајни што значи и се стремиме во кои таа беше да се промени, преквалификација и да предизвика непоправлива корист за вашето дете и, за жал, неговиот конструктивен способности. Не, јас не сум Сакам да кажам дека со цел да се оди на часови "како да" не е потребно. Сепак, ваквите студии се veḱe малку на уметноста да се игра, експеримент и слободен лет на фенси. Ова е за повеќе - околу вештини, вештини, креативност, да занает. Кој во градинка falat дете кое се претвора во пунџа "круг", од друга страна - тоа е во ред, прецизност, посветеност и внимание Никогаш не беше на некои клупа, на која и да се подготват децата за такви "креативни" занимања. Сепак, целта на обуката за работењето на домови беа мајка ми, јас не гледам многу различни, а ти?
Грешка №3. Тоа не може да биде ангажиран во творештвото
Причини - мал автомобил и камион, "се уште е премногу мал", "Сè уште не го разбира", "Тоа е само троши преведувач хартии од вредност", "naJmaloto дете не се меша со нас и да бидат сигурни дека нешто ќе се истури "" од страна на овие класа толку многу средства за чистење, без Јак оди направи тоа за целиот ден и само оди pravat одите во средината на тоа "," тој не е заинтересиран, тој само ќе автомобили валани ", итн, итн Можете да ми дозволат да го напушти оваа точка без коментар.
Грешка №4. Зафаќа само креативност, заборавајќи дека разновидност DIRECTIONS развој на DETSKOTO
Друга популарна опција - да се намали креативност за уметност, несвесни за потребата за развој на говор, музика, интелигентни, креативни секој ден.
Грешка №5. Ограничување Креативна настава монотоно МАТЕРИЈАЛИ И ФОРМИ НА КРЕАТИВНОСТА
Јак не raspravaat имаат развиено фантазии и надеж на бои и четки, или истиот глина - тоа е она што ќе биде потребно да се мајка ми на целосна и ефикасна креативни цена за развој. Сепак, со оглед на тековната опциите изгледа чудно да не се користат како едноставен и ефективен начин да се одржува и развива интересот на децата во наставата како Неговото познанство со нови материјали, техники и алатки.
Грешка №6. ДЕТЕ постојано понуди нешто ново, не им даде целосна открие способности на секој материјал и алатки
Во друга крајност. Потоа се потсетиме на контемплација Елена Макарова на книгата "Како да sculpt otfyrkivanie". Сега, ако сте подготвени "otfyrkivanie" - тоа е јасно, но како и нејзината форма на пластелин? Да ги реши овие проблеми, секој ден е на патот на развојот на креативните способности на вашето бебе.
Грешка №7. Обидете се да направите дете ангажирани во кое е заинтересиран, па дури и полошо - од кои мнозинството се незаинтересирани
Јак отсекогаш се рече - не сила сами да се игра, не се однесува на програмата, како соодветни постапки се затворени или не чини лишен од смисла, не нуди класа која не можете да dopaǵa, без ГИ купи во играчки и играчки, кои не можете да dopaǵa, дури и и за нив легендата ентузијастички публика. Следете ГИ вашиот начин на решавање на нивната желба и, се разбира, на интересите на трошоците. Оваа интуиција и мајка ти даде дека вели дека она што вели тој.
Се надеваме дека овие нема да направи грешка во učilnicata со детето, и ако се признае - СЕГА само нема!
Авторот - Марина Суздал "
Елизабет Kikovica
Како · Сподели
Google Translate за бизнис: Преведувач ToolkitWebsite TranslatorGlobal пазар Пронаоѓач
Исклучи инстант translationAbout Google TranslateMobileCommunityPrivacy & TermsHelpSend повратни информации
No comments:
Post a Comment