Главната цел на Центарот е советување, посебни образовни, индивидуални посебен третман, социјалната инклузија на децата со poprečenost во развојот на аутизмот и максимална стимулација на сите способности во согласност со физичките и психичките карактеристики.
На програмата на центарот K.R.I.K. се реализира според MOŽNOST и потенцијал на секое дете. Вистинската набљудување на детето во интегрирањето на пол, процена на развојот на psihomotorniot и примена на општите функционална дијагностика објект е изготвуваат индивидуални програми (поттик програма) во согласност со можностите и потенцијалот на секое дете. Во рамките на програмата секојдневно напредува praksičkata, gnostičkata и praktognostičkata организација, говорот и комуникацијата, когнитивни и soznajnite функции, социјални вештини и однесување .
Центарот, rehabilitaiton прошират своите програми со примена на методот на сензорната интеграција во соодветно опремена сензорна соба.
Сензорна интеграција претставува сложена организација во сите сетила дека телото ги користи во секојдневниот живот: SETI за вид, слух, мирис, вкус, допир, вестибуларниот и proprioreceptivno SETI.
Иако секое дете е родено со оваа способност, интеграција senzornoto мора да се развиваат и да се доведе во врска со многу настани околу нив и да се прилагодат сопственото тело и мозокот кон бројните предизвици за време на детството. Најголемиот развој на сензорната интеграција во децата што се случува за време на намерно и во насока на објективен одговор или прилагодливи одговор. Adaptivnata реакции помага со е развојот и организацијата на мозокот. За најголем дел од возрасните изгледа како игра. Сепак, играта е направена од адаптивни реакции кои произведуваат сензорна интеграција.
Техники на сензорната интеграција што се користат во Центарот се природни и се применуваат само на серијата пиеси каде defektologot преку значајни активности и наредби кои се прилагодени на животната средина го поттикнува детето да се дојде до целта. За време на терапијата кај деца се одгледуваат повеќе допирни, вестибуларниот и proprioreceptivni стимулации. Стимулација она што детето се изневери играта.
Целта е за деца со poprečenost во psihomotorniot и psihosocijalniot развој, кој се манифестира со чудно однесување како што е претерано барање или затајување на активност, движења, звуци и светлина аукција. Тоа се деца со пречки во развојот продорни, аутизам, деца со аутизам елементи, АДХД, одложен психомоторен развој, disharmoničen развој, disgnozija, диспраксија и dishronija, деца со интелектуална нарушување, неразвиени говор (alalija, дисфазија), нарушување на говорот, емоционални нарушувања, проблеми во učilišni вештини (дислексија, dysgraphia и dyscalculia), деца со церебрална дисфункција и деца со оштетен вид.
Defektologot тоа признавајќи многу внимателно кон детето серија на одбранбени терапевтски методи и голем број на драми. Целокупната идеја на терапија за сензорна интеграција терапија е да се контролира на сензорни аукција, особено од vestibularniot систем, мускулите, зглобовите и кожата, и на тој начин детето спонтано ГИ генерализирана адаптивни реакции кои gi интегрираат setilata и čuvstvata. Терапија е најефикасна, кога детето ГИ nasočuva нивните процедури и постапки, додека defektologot ненаметливо одредува атмосфера и средина.
Секој човек е посебен, и ефикасноста во defektološkata работа може да се постигне само кога се појави на детето му даде пристапува поединечно. Нашата мотивација за работа се базира на љубов и успех кон нив и dopirot, движење, поглед и глас, ниту елемент на вкупната комуникација со децата.
No comments:
Post a Comment